Бергон интернет и телевизия

Официален форум
Дата и час: 24 Окт 2019 09:04

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума





Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2006 20:11 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 06 Май 2004 15:46
Мнения: 415
Местоположение: ГКПП Йовково
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Палят ли ви таралясниците в тоя студ? Пишете тука как се справяте и какво правите за колите си в тия студени дни :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2006 20:23 
Offline
Infected Mushroom

Регистриран на: 28 Дек 2005 01:28
Мнения: 1021
Години: 31

Благодарил: 4 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Аз съм на бензин пали от раз апък комшията с калорифера отдолу на дизелчето подгрява.
Апък едно приятелчи разказва както си карал буса той дизел почнал да прекъсва и изгаснал в големия студ в сряда налял бензин в нафтата и шес ама чакаш малко и после пак газ до ламарината.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2006 20:28 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Аз не бях карал от неделя сутринта и днес само докато бутнах ключа и запали. Иначе проблема ми е, че или е замръзнал "препарата" за чистачките или са се запушили пръскалките с лед, но ... се наложи да бърша с парцал.
Иначе кви мерки съм вземал ... ами наливам или доливам само антифриз и препарат за стъкла и нищо друго, но последната партида препарат май се окaза summer edition : ) Като се постопли ще се чуе

_________________
:dance: :DJ: :dancing: :kitara: :497


Последна промяна k на 27 Яну 2006 20:28, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2006 20:28 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 06 Май 2004 15:46
Мнения: 415
Местоположение: ГКПП Йовково
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Нашия трактор си пали, ама малко по-трудно. Напълнихме му резервоара и му сложихме 1 л бензин, акомулатора го прибирам всяка вечер. Лошо е, че нямаме гараж


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2006 22:14 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 03 Дек 2004 23:26
Мнения: 578
Години: 33

Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
не бях палил колата 2 дена и в понеделни като беше -16 градуса,запали но не от 1вия път с бензинов двигател съм,нафтата,газта не ми харесват бенизоновия автомобил е най-добрия


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2006 22:22 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 19 Дек 2004 23:30
Мнения: 215
Години: 39

Местоположение: Варна
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
i az sym ZA benzinkite
ba6ta mi kaza 4e nqmal problemi
stawa wypros za Golf 2 benzin 1,8
pali si otras(ama stoi v garaj...ne nawyn)

sori za latinicata


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2006 11:28 
Offline
Pow Wow

Регистриран на: 25 Авг 2005 15:48
Мнения: 229
Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
аз ладата когато беше -18 докато завъртя и запали на бенз ама докато загрее после.....

_________________
<<Лададжия>>


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2006 11:43 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 28 Яну 2004 16:49
Мнения: 1100
Местоположение: На върха на таблицата
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
Пали , в студ , в жега , до ся се пали :) Интересно ,обаче че другата ни кола , която е в гараж акомулатора не чатка :) , а пък тая дето е пред нас си пали без проблем :)

_________________
Междукат много тимчета разни,
Междукат, но Левски блести.
Опитват се да крачат с Левски.
И крачат, но Левски лети.

Левски - оле. Оле, оле, оле !


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2006 13:36 
Offline
Mègane Coach

Регистриран на: 16 Яну 2005 21:36
Мнения: 2327
Години: 31

Местоположение: Добрич
Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 4 пъти
По-миналата седмица като ходих до село врътнах няколко ключа на трабането..докато пипна ключа и е запалил..супер ме радва тя машинка :clap: като изключим парното й :haha:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2006 18:41 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 02 Май 2004 15:31
Мнения: 481
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
че има ли парно "Трабант"-а


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2006 18:42 
Offline
Mègane Coach

Регистриран на: 16 Яну 2005 21:36
Мнения: 2327
Години: 31

Местоположение: Добрич
Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 4 пъти
Max написа:
че има ли парно "Трабант"-а
Като е в движение има от въздушната струя :) Иначе няма вентилатор отпред както другите коли.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2006 22:38 
Offline
България над всичко
Аватар

Регистриран на: 02 Фев 2004 00:06
Мнения: 5890
Години: 35

Местоположение: ДОБРИЧ
Благодарил: 44 пъти
Получил благодарност: 43 пъти
Нашата я палим на газ без проблеми :) нямаме бензин.
Гаража е от тез фургони, ама навън като е студ в гаража е същото :(

_________________
България на българите!!!
България над всичко!!!

http://ataka.dobrich.com/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002078753239
Мили деца, пишете на кирилица! Пазете азбуката на светите братята Кирил и Методий. Тази азбука ни е запазила като българи през вековете. Тя е наше голямо богатство! Гордейте се, че я имаме!
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2006 22:49 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 28 Окт 2004 19:41
Мнения: 1007
Местоположение: What'sUp Be Nigga
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
Ние скоро наща не сме я карали

_________________
Me Pr0,U n00b Ok?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2006 20:47 
Offline
Още малко ..още
Аватар

Регистриран на: 24 Сеп 2004 00:17
Мнения: 331
Години: 32

Благодарил: 3 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
Пали от раз :-) бензинката си е бензинка

_________________
Бъдещето принадлежи на тези, които вярват в красотата на мечтите си.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2006 21:49 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 03 Апр 2004 00:42
Мнения: 424
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Пали на бензин аструната от ряз, като позагрее бутаме на газ и си вееме байряко сос 0.98/литъро.

_________________
"I live my life, I don't apologize to take care of my family. And I refused to be a fool dancing on the strings held by all of those big shots. That's my life I don't apologize for that."


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2007 22:36 
Offline
Скучаещ

Регистриран на: 17 Апр 2006 22:34
Мнения: 107
Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Съветите тук са за коли с предно предаване, каквито са 90% процента от автомобилите в Европа.
1. Не забравяйте, че сте на лед! Това трябва автоматично да ви накара да съобразите дистанцията пред предния автомобил и скоростта си. Безопасна скорост не е тази, при която контролирате колата, а скоростта, при която ще можете да реагирате при нужда.

2. На светофари и прочее планирани спирания и намалявания не използвайте спирачката. Предвидете спирането от по-далеч и започнете да превключвате предавките в обратен ред. Можете безопасно да използвате спирачката когато сте на втора и двигателят ви е на празни обороти.

3. Навярно сте свикнали да влизате в завоите по инерция и да включвате предавката след като излезете от него. Недейте. Приближавайки завоя намалете предварително скоростта дотолкова, че да можете да завиете и влезте в завоя с двигател. По време на завоя не променяйте оборотите, т.е. нито отнемайте, нито давайте газ. Дори да ви се струва, че сте влезли прекалено бързо, има голяма вероятност да не се стигне до критична ситуация. Ако се стреснете и вдигнете крака си от газта, или -- още по-лошо -- натиснете спирачката, почти е сигурно, че ще се намерите в приключение.

4. Ако колата ви поднесе, натиснете леко и плавно газта и също така плавно завъртете волана натам, накъдето отива задницата. Това ще върне задната част на колата на пътя. С плъзгането на задницата на обратно изправяйте волана, докато в крайна сметка колата отново се движи както трябва. Забележка: това е валидно само за коли с предно предаване. При тези със задно нещата са по-сложни, но като цяло натискането на газта при тях само ще влоши нещата.

5. Ако се случи обратното, т.е. вие завивате, но колата продължава да се плъзга странично в предишната си посока на движение, завъртете плавно волана докрай в посоката на завоя и намалете газта. Това ще накара задницата да се плъзне навън, насочвайки предната част към завоя. След това действайте като в четвърта точка. Този сценарий е вероятен при рязко извъртане на волана, например ако в последния момент се сетите, че трябва да завиете.

В горните два случая най-важното е да не изгубите самообладание. Самият факт, че карате на хлъзгав път, трябва да ви е подготвил за подобни приключения.

6. Избягвайте каквито и да било резки действия с педалите и волана.

7.Избягвайте да спирате при изкачване. Тръгването след това е почти невъзможно. Ако все пак ви се наложи, не тръгвайте право нагоре, а леко настрани. Движете се на S докато не усетите, че сцеплението е нормално, т.е. че колетата не буксуват. Внимавайте когато правите това на тесен път. Не забравяйте, че хората от насрещното се спускат, и за тях спирането е по-трудно отколкото тръгването за вас.

8. Не отнемайте газта и не натискайте спирачката щом воланът е завъртян.

9. При аварийно спиране не натискайте спирачката докрай. Ако усетите, че не можете да спрете, опитайте се да вкарате десните колела в банкета, или да закачите с тях тротоара. Ако това е невъзможно, например поради мантинела или паркирали коли, опитайте се да уцелите някоя дупка. Тях поне ги има в изобилие.

10. Внимавайте при спускане. Ако условията позволяват, дръжте десните гуми върху банкета, или се движете колкото може по-близо до тротоара. Във втория случай, ако усетите, че почвате да се плъзгате неконтролируемо, завъртете волана към тротоара. Ако сте наистина смели, можете да използвате триенето на предните колела в бордюра за да регулирате скоростта си и успешно да завършите спускането без да спирате. Колкото повече завъртате волана, толкова по-голямо е триенето и съответно спирачният ефект. Дори при спускане, не изключвайте предавката

11. При образувани коловози избягвайте да карате по тях.Ако можете, дръжте едното колело върху издадената част между коловозите, а другото -- извън тях. Това има две предимства -- а) няма да си потрошите долната част на колата в издатината между коловозите и б) по-добре е да карате върху грапавия лед извън коловозите, отколкото по гладкия вътре в тях.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2007 23:00 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Юни 2005 23:51
Мнения: 328
Години: 36

Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
:good post: :respekt:

_________________
Keep driving, let the meter run!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2007 23:17 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 28 Яну 2004 16:49
Мнения: 1100
Местоположение: На върха на таблицата
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
RaVeN написа:
:good post: :respekt:

_________________
Междукат много тимчета разни,
Междукат, но Левски блести.
Опитват се да крачат с Левски.
И крачат, но Левски лети.

Левски - оле. Оле, оле, оле !


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2007 23:18 
Offline
Още малко ..още
Аватар

Регистриран на: 28 Дек 2005 23:50
Мнения: 368
Години: 28

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
:good post:

_________________
!_0-o_! КрЪв ПоВръЩаМ, ПаРиИи не ВръЩАмМ!!! !_o-0_!...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2007 23:37 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 14 Фев 2005 23:16
Мнения: 436
Местоположение: Dobrich-Varna
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Хубаво и полезно е това да ...
макар че с някой неща не съм съгласен:
1. Може да се поспори дали за спиране е по удачно да се ползва само смяна на предавките към по ниска(за коли с предно предаване) Според мен има голяма опастност особено от шофьор който не е свикнал достатъчно с колата си да и забучи предницата и да загуби сцепление. Като че ли по добре е мнооооооого внимателното натискане и на спирачките(едновременно и на скорост без газ)
2. Не съм изобщо съгласен че можеш да ползваш дупка за аварийно спиране :O_o: Без дупка може и да не спреш толкова бързо, но поне няма да изгубиш контрол върху автомобила, докато е почти сигурно че ако на леда предно колело влезе в дупка, то ти тръгва задницата и почва едно въртене ... та ще отнесеш всичко що е наоколо.
3. Това каскадьорското за гумата, триеща се по бордюра .... чак ме разсмя :)
Първо, страничната част на бордюра не е толкова равна за това - има много голям шанс да си нае.еш гумата (да и направиш балон от удара или направо да я пръснеш). Второ, мисля си че тъй като имаш нееднакво съпротивление от двете страни на колата(много по голямо съпротивление оказва триещата се в бордюра гума) може отново да наблюдаваш как колата ти поднася и задницата ти тръгва да ти изпреварва предницата откъм страната на другия бордюр....
Да не говорим че някой джанти са ако не по изхвръкнали от гумата, то поне на едно ниво с каучуковата част... тогава вече ще е интересно :)

_________________
Ши бачкаш ли, ши учиш ли?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2007 23:43 
Offline
Mègane Coach

Регистриран на: 16 Яну 2005 21:36
Мнения: 2327
Години: 31

Местоположение: Добрич
Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 4 пъти
Номер 3 е пробвано от мен миналата зима точно на центъра и е много ефикасно, като изключим кривата джанта :bang:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2007 23:56 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Юни 2005 23:51
Мнения: 328
Години: 36

Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
DiFFF написа:
Това каскадьорското за гумата, триеща се по бордюра .... чак ме разсмя :)
Първо, страничната част на бордюра не е толкова равна за това - има много голям шанс да си нае.еш гумата (да и направиш балон от удара или направо да я пръснеш). Второ, мисля си че тъй като имаш нееднакво съпротивление от двете страни на колата(много по голямо съпротивление оказва триещата се в бордюра гума) може отново да наблюдаваш как колата ти поднася и задницата ти тръгва да ти изпреварва предницата откъм страната на другия бордюр....
Да не говорим че някой джанти са ако не по изхвръкнали от гумата, то поне на едно ниво с каучуковата част... тогава вече ще е интересно :)

Пепо и аз съм спирал така! Естествено не става с висока скорост или ако си напречно на тротоара! Трябва да си успоредно на него и леко да триеш гумата - че и се е....ва мамата - така си е, но всеки сам преценява какво ще жертва!

_________________
Keep driving, let the meter run!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2007 01:24 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 30 Яну 2004 00:56
Мнения: 410
Години: 31

Местоположение: TX
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
по баир надолу най-добре е на 1,2ра натиснати спирачки и тва ако се поднесеш тежко ти горко няма спасяване особено ако е по стръмен ако се завъртиш.. камоли да е тесен ... :) а това с намалянето по бордюра не е никак оферта защото както казаха на повечето коли джантите им са до каучука и 100%крива джанта че и по зле ако има ръбове по бордюра както са повечето... най си е добре веригите гуми с шиповеи ти си човека! гумите с шипове спасяват много нищо че са забранени..!

_________________
POWER OF DREAMS


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2007 02:05 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2004 13:07
Мнения: 1287
Години: 36

Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
TEHKO написа:
по баир надолу най-добре е на 1,2ра натиснати спирачки и тва ако се поднесеш тежко ти горко няма спасяване особено ако е по стръмен ако се завъртиш.. камоли да е тесен ... :) а това с намалянето по бордюра не е никак оферта защото както казаха на повечето коли джантите им са до каучука и 100%крива джанта че и по зле ако има ръбове по бордюра както са повечето... най си е добре веригите гуми с шиповеи ти си човека! гумите с шипове спасяват много нищо че са забранени..!


Хехех професионалист :friends:

_________________
Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една ябълка.
Ако двамата имаме по една идея или информация и ги разменим, всеки ще има по две!


Interview with Dali :)
Change the way you see disability...!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2007 02:36 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 30 Яну 2004 00:56
Мнения: 410
Години: 31

Местоположение: TX
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
емиии... :) все пак съм шофьор да не забравяме ;) познай не е ли имало инструктаж как да се кара ;)

_________________
POWER OF DREAMS


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2007 03:03 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 02 Окт 2004 20:39
Мнения: 975
Години: 31

Местоположение: в гаража :)
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
на леда нито гумите с шипове нито веригите нито на дядо ти коледа елените ща спрат ;)

_________________
NOKIA E51 black steel + 2 Gb
RULES ARE MADE TO BE BROKEN
PaKo написа:
Направете ни духовна чекия


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: j,as
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2007 03:06 
Offline
Скучаещ

Регистриран на: 17 Апр 2006 22:34
Мнения: 107
Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Темата е за този, който иска да чете. Надявам се хората, които си имат представа от шофиране, и най-вече от ненадейни ситуации ще се съгласят с почти всичко, даже с всичко. Информацията е полезна най-вече за новаци, но да не забравяме, че и тези които за професионалисти в професията си е желателно да си припомнят някой неща. УСПЕХ НА ВСИЧКИ. Безаварийно шофиране.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2007 03:25 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 02 Окт 2004 20:39
Мнения: 975
Години: 31

Местоположение: в гаража :)
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
то добре ама като се замисля и още повече като се загледам по улиците има хора дето цял живот имат книжка и карат и пак правят елементарни грешки и глупости присъщи на някой който кара курсове. от такива и от бакшиши - СПАСЕНИЕ НЯМА!!!

_________________
NOKIA E51 black steel + 2 Gb
RULES ARE MADE TO BE BROKEN
PaKo написа:
Направете ни духовна чекия


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2007 04:10 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2004 13:07
Мнения: 1287
Години: 36

Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
TEHKO написа:
емиии... :) все пак съм шофьор да не забравяме ;) познай не е ли имало инструктаж как да се кара ;)


Хехех. Ех този Тенко :)

_________________
Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една ябълка.
Ако двамата имаме по една идея или информация и ги разменим, всеки ще има по две!


Interview with Dali :)
Change the way you see disability...!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2007 21:09 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Един финландец, мисля че Юха Канкунен беше, видгнал 300 и кусур кмч върху лед с помощта на Бентли Континентал ГТ и гуми Нокиан с шипове. И от 300 му трябвали 4-5 километра, за да спре ... карането на лед не е за всеки човек и всяка кола

_________________
:dance: :DJ: :dancing: :kitara: :497


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
POWERED_BY
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов