Бергон интернет и телевизия

Официален форум
Дата и час: 29 Мар 2024 03:10

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума





Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2006 23:36 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Юни 2006 01:40
Мнения: 721
Местоположение: away
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Sail Away написа:
"Въображението е по-важно от знанието"
Алберт Аинщайн


А това ми е любимо :]

Колкото до "пшеничните кръгове" това гледах по discovery как са ги правили - зимат една пръчка и връзват въже в двата и края, хващат за въжето и малко по малко утъпкват с крак с дъската класовете :waa: Показаха нагледно, makes sense


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2006 23:38 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2005 17:18
Мнения: 1355
Благодарил: 4 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
Някой ако намери НАСКА в google earth да даде координати, аз търсих но не открих рисунките .... еи тука е дадено приблизително къде се намират :
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0% ... 0%BA%D0%B0

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2006 23:43 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Юни 2006 01:40
Мнения: 721
Местоположение: away
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
IVOSTIIL написа:
Някой ако намери НАСКА в google earth да даде координати, аз търсих но не открих рисунките .... еи тука е дадено приблизително къде се намират :
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0% ... 0%BA%D0%B0


Nazca Lines


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2006 23:46 
Offline

Регистриран на: 04 Ное 2006 10:59
Мнения: 10
Местоположение: Where Troubles Melt Like Lemondrops
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Shaddy написа:
Sail Away написа:
"Въображението е по-важно от знанието"
Алберт Аинщайн


А това ми е любимо :]

Колкото до "пшеничните кръгове" това гледах по discovery как са ги правили - зимат една пръчка и връзват въже в двата и края, хващат за въжето и малко по малко утъпкват с крак с дъската класовете :waa: Показаха нагледно, makes sense
О, май гааад!
Същите се образуват всеки път след цирка на полянката за нашия блок! Може да са имали репетиция в ненаселено място, какво толкова?!

_________________
It's Heaven When You Find Romance On Your Menu


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2006 23:48 
Offline
Наблюдател

Регистриран на: 31 Окт 2006 18:09
Мнения: 45
Местоположение: From Here I Can Almost See The Sea
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Shaddy написа:
Sail Away написа:
"Въображението е по-важно от знанието"
Алберт Аинщайн


А това ми е любимо :]

Колкото до "пшеничните кръгове" това гледах по discovery как са ги правили - зимат една пръчка и връзват въже в двата и края, хващат за въжето и малко по малко утъпкват с крак с дъската класовете :waa: Показаха нагледно, makes sense

това и аз го гледах :)
>> а за Наска госпожата ми по информатика ме зариби
с нея гледахме в гугъл разни работи

_________________
Meet Me On The Other Side


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2006 01:42 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 28 Юни 2004 08:00
Мнения: 1324
Години: 33

Местоположение: Grand Prairie, TX.
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
какво за тях.. съществуват.. който ще да вярва в такива неща :dance:

_________________
wildcat.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2006 20:04 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 05 Яну 2006 17:55
Мнения: 1208
Местоположение: Somewhere
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ta za bermudskiq triagalnik..
http://discovery.free-zone.cc/rack2/Doc ... 0Triangle/

_________________
Sometimes we search for one thing but we discover another.Even though i find out something very important about myself... I'm awesome


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2007 19:36 
Offline
Зарибен
Аватар

Регистриран на: 14 Авг 2006 10:47
Мнения: 472
Години: 30

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Бермудският триъгълник е един от морските пътища с най-печална известност. Атмосферните условия за навигация там са ужасни, а пилотите на самолети и капитаните на кораби не са безгрешни. Има нещо ужасяващо във факта, че в едно относително малко водно пространство са изчезнали стотици кораби с екипажите си и десетки самолети.

Така например, на 5 декември 1945 г ескадрила от пет американски изтребителя изчезва безследно в района на “дяволския” триъгълник. Подобна е и съдбата на танкера “Мърин Сълфър Куин” с водоизместимост 16 500 тона, който също необяснимо изчезва на 6 февруари 1954 г.

Към тези обезпокояващи факти се причисляват и изчезналите екипажи, само екипажи, докато самите кораби, рано или късно са били намирани. Първият отбелязан от хрониките подобен факт датира от 1881 г. Корабът “Елън Остин” намерил в открито море шхуна с неизвестно име, от която изчезнали екипажът и всички инструменти. Затова пък останали недокоснати запасите от храна. По-късно по време на буксиране на шхуната изчезнали двама моряка от екипажа на “Елън Остин”.

Списъкът се удължава непрекъснато. На 5 декември 1946 г., точно година след изчезването на споменатата ескадрила изтребители, на юг от Маями била намерена шхуната “Сити Бел”. Два дни преди това тя напуснала един от Бахамските острови с екипаж и пасажери, наброяващи общо 32 души. Шхуната била безлюдна. От хората нямало никаква следа.

Съществуват няколко хипотези, които се опитват да обяснят честотата на катастрофите и изчезванията в Бермудския триъгълник. Такива са хипотезите за смущенията в гравитационното поле и за инфразвуковете.

Загадъчните изчезвания на морски съдове и самолети в района на Бермудския триъгълник могат да бъдат обяснени с изпускането на метан от океанските дълбини. Такова обяснение на загадката на “Дяволския триъгълник” дават австралийски учени от университета в Мелбърн.

Според специалистите на океанското дъно се намират обширни наслоения от кристализирал метан. Ако нещо въздейства на тези наслоения, то газът започва да се издига и плътността на водата намалява, което довежда до появата на гигантски водовъртежи.

За проверка на теорията си учените потапят макет на кораб в резервоар с вода и на дъното му поставят балон с метан. В радиуса на издигащите се към повърхността газови мехури, корабът потъва към дъното.

Дейвид Мей и Джоузеф Монаган от университета в Австралия доказват, че гигантските мехури, образувани от наслоенията на метан могат наистина да потопят кораб. Изследвания на дъното на Северно море (между Великобритания и континентална Европа) доказаха наличието на големи количества запаси от метанови хидрати. На дъното са открити и останки от морски съдове.

Вероятно корабите потъват при появата на гигантски газови мехури, които ги обръщат. При достигане на повърхността мехурите експлодират и “взривът” преобръща кораба. Корабът се намира в безопасност, ако е достатъчно далече от експлодиралия мехур. При пръсване на мехура се образува водовъртеж, в чиито център потъва плавателният съд.

Изпускането на метан оказва негативно влияние и на прелитащите самолети. Гъстите метанови облаци водят до недостига на кислорода и двигателите на самолетите отказват.

Резултати от изследване, проведено от учени от Великобритания и Норвегия, доказват, че на дъното на Северно море има находища от природния газ метан. Поради голямата дълбочина метана е в твърдо състояние, във вид на т. нар. “хидрати”.

В случай на природен катаклизъм (земетресение, подводно изригване или застъпване на земните пластове) “хидратите” рязко преминават в газообразна форма, превръщайки се в “гигантски облак”, който се издига към повърхността на морето.

Ако в този момент горе се намира плавателен съд, той неименуемо ще потъне. Не е изключено именно това явление да е обяснението на загадката на “Дяволския триъгълник”. Все още не е известно точното местоположение на залежите от природен газ.

През юли 1963 г. в района на Бермудския триъгълник изчезва двадесетметров риболовен кораб, който плава при съвсем ясно време от Кингстън (Ямайка) за остров Педро-Кис. На него пътуват 40 човека. Корабът с екипажа изчезва безследно. Спасителни експедиции откриват отломки от плавателния съд и предмети, принадлежащи на членовете на екипажа.

На 28 август 1963 г. от авиобазата “Хоумстед” във Флорида едновременно излитат два самолета тип КС-135. Маршрутът им минава над Атлантическия океан. КС-135 е военният вариант на Boeing-707. Самолетите от този тип се използват като летящи танкери за зареждане на гориво на други самолети във въздуха.

Около следобед, когато самолетите се намират на разстояние 1200 км. североизточно от Маями и 450 км. западно от Бермудските острови, те изпращат стандартно съобщение, след което замлъкват завинаги. В района, от който те съобщават за последен път своето местоположение, са намерени техни отломки. Официалната версия е, че двата самолета са се сблъскали във въздуха. Странното обаче е, че това отново става в района на Бермудския триъгълник.

Самолет с десетчленен екипаж на борда изчезва на 6 юни 1965 г. в района на Бахамските острови. Инцидентът става на около 400 км. на изток от Маями. Самолетът излита от авиобазата “Хоумстед” във Флорида и трябва да кацне на острова Гранд Терк. До довършването на полета остават 45 минути, когато самолетът, заедно с екипажа, тайнствено изчезва.

Загадъчно произшествие става по време на великденските празници през 1967 г. Двама души напускат Маями Бийч с малка яхта. Техни приятели разказват, че двамата са искали да се порадват на празничните фойерверки над града от открито море. След известно време те съобщават по радиото, че са се натъкнали на риф и са повредили яхтата си.

Спасителният катер получава координатите и пристига на мястото след 15 минути, но не намира никого. Обявена е тревога, търсенето не дава никакви резултати. Не са открити нито хората, нито яхтата, нито дори някакви отломки - всичко изчезва без следа.

На 21 май 1968 г. около полунощ атомната подводница “Скорпион” съобщава на базата в Норфолк своите координати. Тя се намира недалеч от Азорските острови, и се прибира от Средиземно море, където е плавала във флота на САЩ.

На 10 юли 1969 г. между Бермудските и Азорските острови е открита тридесетметровата яхта “Тинмут Електрон” без екипаж. Тя принадлежи на Доналд Кроухерст, участник в много състезания с яхти. Версията е, че Кроухерст се е самоубил, скачайки в морето. Но това отново се случва в района на “Бермудският триъгълник”!

През април 1971 г. от форт Лодърдейл отплава товарен плавателен съд с водоизместимост 2000 т., който пътува към Венецуела. Корабът принадлежи на компанията “Ориноко”. На 5 април капитанът съобщава, че плавателният съд се намира в района на Бахамските острови. По-късно връзката е прекъсната. По-нататъшните издирвания не откриват никакви следи


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2007 21:07 
Offline
ONE SICK BASTARD!
Аватар

Регистриран на: 15 Яну 2005 12:45
Мнения: 1019
Години: 32

Местоположение: оо не,не!
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
за мен по-големи феномени от Царичина и Малко Търново няма

_________________
Пропаганджа хит!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2007 21:15 
marianskata padina mu e istinata nqkoi go be kazal...
nai lesno e da se skatae ne6to tam ...vpredvid kolko sa malko kompaniite
koito mogat da napravqt sonda do dolo da stigne ,vpredvid nalqganeto an vodata i t.n. ...


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2007 21:24 
Offline
Заинтересован
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2006 22:46
Мнения: 239
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
http://192.168.222.20/rack1/users/Koko91/MOVIE/
тук има за царичина един филм ако някои се интересува

_________________
"Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо" Kонстантин Иречек(13.12.1881)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2007 21:38 
Offline
ONE SICK BASTARD!
Аватар

Регистриран на: 15 Яну 2005 12:45
Мнения: 1019
Години: 32

Местоположение: оо не,не!
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Koko91 написа:
http://192.168.222.20/rack1/users/Koko91/MOVIE/
тук има за царичина един филм ако някои се интересува
по-добрият вариант е да си напише,който го валнува в търсачката 'btv dokumentite' и от 1вата папка да изгледа втора серия...

_________________
Пропаганджа хит!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2007 22:09 
Offline
Скучаещ

Регистриран на: 16 Фев 2006 19:56
Мнения: 115
Местоположение: CHESTER
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Има една книга - "Ние от космоса".Намерете я и я прочетете интересна е.

_________________
HE ME E CTPAX OT BAC


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2007 01:25 
Offline
Търсач

Регистриран на: 16 Авг 2006 01:11
Мнения: 65
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Бях в депресия 2 дена след като гледах за Царичина


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2007 08:28 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 09 Юни 2005 20:49
Мнения: 1538
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
мен в тия филми по Бтв ме изкефи само, че бяха поканили инжинер Веско Боянов, голям пич е той


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2007 15:38 
Offline
Търсач

Регистриран на: 12 Юни 2007 17:15
Мнения: 56
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ЛЕГЕНДАТА ЗА БЕРМУДСКИЯ ТРИЪГЪЛНИК,
както се разправя обикновено...
Нощта блестеше от звезди, когато самолетът "DC - 3", подтикван от благо-
приятен вятър откъм опашката, започна бавно да се спуска към Маями. Ле-
кото свеждане на носа повиши скоростта на полета с няколко възела и висо-
томерът започна бавно да спада. В кабината пътниците, на път за домовете си
след коледната ваканция в родния им остров Пуерто Рико, пееха "Ние, трима-
та крале", а стюардесата им поднасяше сладкиши и пунш. В пилотската каби-
на командира на екипажа взе микрофона:
- Кулата в Маями, тук пътнически самолет N:16002, приемам.
- Пътнически самолет N:16002, тук кулата в Маями, приемам.
- N:16002 наближава Маями, идвам от Сан Хуан, Пуерто Рико. В момента
съм на 50 мили южно, всичко е наред, виждам града. Моля, дайте указания за
приземяването,приемам.
- 16002, продължавайте захождането, съобщете, когато видите летището.
- 16002, тук е кулата в Маями. Моля,отговорете. Приемам.
- 16002, чувате ли ме? Приемам.
- Пътнически самолет N:16002, тук е кулата в Маями. Чувате ли ме? Моля,
отговорете. Приемам.
Но N:16002 въобще не отговори на повикването от кулата в Маями през тази
ранна утрин на 30 декември 1948 г., както и не отговори на повтарящите се по-
виквания от радиостанциите в Нови Орлеан, Сан Хуан и на бреговата охрана.
Почти веднага започна масово издирване. Стотици кораби претърсваха морето, докато самолети оглеждаха района от въздуха. Атмосферните условия бяха идеални, водата - прозрачна и спокойна, и толкова плитка в района, че лесно се виждаха по-едри предмети по дъното. Но морето пази добре своите тайни; никога не бяха намерени каквито и да са следи от самолета "DC - 3". Според предпазли-
вите изводи в доклада за произшествието на Управлението за гражданска авиация,публикуван 6 месеца по-късно, "в този случай липсва достатъчно ин - формация, за да се определи вероятната причина.
Но по доковете, летищата, плажовете и кръчмите, навсякъде,където се съби-
раха опитните моряци, за да обсъждат загадките на морето и небето, се виждаше
характерния рисунък на изчезването.Опасността, витаеща в Бермудския три-
ъгълник, отново бе нанесла удар, беше взела още една жертва.Хората, които по-
знаваха морето, знаеха за ужасния район в средата на Атлантическия океан, къ-
дето кораби (а сега и самолети) са изчезвали в продължение на повече от един
век чезвали без никаква причина, при добри атмосферни условия,без да изпратят зов за помощ и без да оставят следи.
Дългогодишните наблюдатели на района знаеха за пътническия самолет на
"Бритиш Саут Америкън Еъруейс", "Стар Тайгър", който бе изчезнал през януари същата година, когато се приближавал към Бермудските острови, ид-
вайки от Азорските острови. Както било предопределено и на самолета "DC - 3"
да направи няколко месеца по-късно, "Стар Тайгър" изпратил съобщение, че
"всичко е наред", когато наближавал края на дълъг обичаен полет, а след това замлъкнал. След завършване на разследването на случая "Стар Тайгър" от Ми-
нистерство на гражданската авиация бе заявено, че то никога не се е сблъсквало
с по-озадачаващ проблем. Поради липса на доказателства в подкрепа на някоя друга теория министерството съобщи,че нещастието се е случило поради"някак - ва външна причина".
Този и много други подобни случаи са създали славата на Бермудския триъгъл - ник на едно от наи-опасните и мистериозни места в света. Линията, прекарана от
Бермудските острови до Пуерто Рико, оттам до Флорида и обратно до Бермудски-
те острови, очертава центъра на този район и му дава името. Някои от изчезва-
нията са станали извън централния триъгълник и когато всички те се нанесат
върху картата, триъгълникът се разширява и разкривява във формата почти на
квадрат.. Това е зловещата "ничия земя", за която се твърди че вдъхва такъв страх у моряците и пилотите,че те отказват да говорят за нея с обикновените хо - ра. Заобиколен от курортите на Бермудските острови,Бахамските острови и Фло - рида, пазен от патрулите на САЩ и с усилен трафик през нощта и деня, районът съвсем не е изолиран. Макар голям брой съдове, военни и граждански, да го пре-
косяват всекидневно, без нищо да им се случи, броят на изчезванията надхвърля
законите на случайността за такъв ограничен район.
Злокобната история на Бермудския триъгълник се простира назад и в миналия век, във века преди него и още по-далеч в миналото, до първия известен пъте-
шественик в този район - Христофор Колумб. Колумб плавал през Саргасово мо-
ре, друга легендарна зона на мрака, и Бермудския триъгълник при първото си пъ-
туване до Новия свят през 1492г. Неговите моряци се разтревожили от странното Саргасово море и събитията по време на прекосяването на Триъгълника - свет -
кавицата, паднала в морето, необичайното поведение на компасите и странната светлина, появила се една нощ в далечината.
Макар данните да са разпръснати и непълни, документирано е, че между 1781
и 1900 г. множество морски съдове са станали жертва на "проклятието на Бер-
мудския триъгълник". Някои от изчезванията представляват истински мисте-
рии. Например загадъчното изчезване на кораба "Аталанта" през 1880 г. Той на-
пуснал Бермудските острови на път за Англия през януари, с екипаж от триста кадети и офицери, и повече никой не го видял. Въпреки масовото претърсване, извършвано от голяма група кораби, които плавали в разгърнат строй на видимо разстояние един от друг, никакво парче,мачта или спасителна лодка от "Ата- ланта не били намерени.
Истинския си "потенциал" Бермудския триъгълник разкрива през 20-ти век.
Към "ничията земя" се отправят вече и самолети, при това с голям брой път - ници на борда. Би трябвало дебнещата смърт да се задоволи с многото жертви, които вече е взела, особено след изчезването на трите пътнически самолета и ескадрата самолети през четиридесетте години, но самолети и кораби продъл - жават да изчезват и до наши дни. Винаги се повтаря същата история: добри атмо - сферни условия, никакви технически проблеми, обичайните обаждания по ра - диото и след това - мълчание...При последващите големи спасителни операции толкова рядко се откриват останки, че е изненадващо ако се намери нещо или се получи някакво съобщение.
Изключително висок брои изчезвания са станали около Коледа и специалистите все още не са установили защо Триъгълника е по-зловещ през то- ва време на годината. През декември 1957 г. издателят Харви Коновър, един от най-известните американски яхтсмени, и няколко негови роднини отплават от Кий Уест към отдалечения на 150 мили Маями със състезателната му яхта "Ръвонок". Макар предначертаният му маршрут да бил в близост до брега през цялото време, те изчезнали завинаги.
Една от най-загадъчните страни на изчезванията е, че спасителите никога не са успявали да открият трупове. Обикновено се очаква след катастрофа с кораб на брега да бъдат изхвърлени поне няколко тела, но това никога не се е случва- ло в Бермудския триъгълник. Тъй като повечето произшествия са ставали на видимо разстояние от бреговете, липсата на трупове е особено озадачаваща.
Междувременно озадачаващите изчезвания продължават. През 1965 г. само-
лет "С - 119" на Военновъздушните сили изчезва при полет в добри атмосферни условия от базата си до Гранд Търк. Точно по времето, когато самолетът трябва- ло да се приземи, операторът в контролната кула на острова получил странно, неразбираемо съобщение. Каква отчаяна информация се е опитвал да предаде пилотът в последната минута, преди да изчезне в забрава? Съществуват предпо - ложения, че един от неидентифицираните летящи обекти, видени от "Джемини - 4" може да е изиграл някаква роля в изчезването.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2007 15:42 
Offline
Търсач

Регистриран на: 12 Юни 2007 17:15
Мнения: 56
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
O6te interesna informaciq za platoto Giza moje da nau4ite ot http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B8%D0%B7%D0%B0

_________________
Аз съм гадна,амбициозна и много добре знам какво искам!Ако това ме прави кучка!На прав път си...


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
POWERED_BY
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов