Бергон интернет и телевизия

Официален форум
Дата и час: 19 Апр 2024 02:45

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума





Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 14:43 
Offline

Регистриран на: 23 Ное 2006 01:27
Мнения: 3
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Не съветвам никой да ходи там ще ви вземат пари дори да е в гаранция и освен това после проблема пак се появи. Мизерници


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 14:45 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 17 Сеп 2004 22:17
Мнения: 1559
Години: 35

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Ще обясниш ли какъв е бил проблема ? Какво го е причинило ?
Само с обвинения не става..

_________________
О , хора! Бедни същества,
дошли от Ева на земята;
вас своето не ви влече,
вас все към тайното дръвче
ви мами ден и нощ змията;
плод забранен им само дай,
без него раят не е рай.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 15:20 
Offline

Регистриран на: 23 Ное 2006 01:27
Мнения: 3
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Не е с два реда да се опише. Миналата година си купих лаптоп от технополис Варна с гаранция 2 години. В гаранцията пишеше че сервиза в Добрич е на Бергон. Машината си работи нормално около 1 година и извденъж вентилатора започна да работи постоянно а преди това вентилатора не се чуваше само от време на време или когато е натоварен процесора 100 % си работеше. Но сега и при 99 % system idle process шуми и то с неприятен стържещ звук. Реших че нещо не е в ред и има нужда от сервиз. Между временно си взех и още рам памет да му сложат докато го гледат. Занесох го и ми каза "майстора" че трябвало да му се направи профилактика и всичко щяло да бъде наред с вентилатора. Но не ми казаха нищо за плащане предварително. На другия ден ми се обажда и вика готов е идвай да го взимаш. Взимам го и ми вика 30 лв . Дадох ги въпреки че трябваше предварително да ми каже. Пускам го в нас рама беше сложен но процесора пак същото бучи като ветрогенератор. Обаждам се пак в сервиза и ми обяснява че било нормално и на всички лаптопи които бил биждал вентилатора работел постоянно :clap: въобще приказки все едно съм някакъв балък и нищо не разбирам и не съм виждал и пипал лаптоп досега. Питах го може ли пак да го занеса и ми вика и да го донесеш все същата работа. В крайна сметка дадох 30 лв за да ми сменят рама от 512мб на 1 гб което става за 5 минути. Нямам думи за гаранция по добре изобщо да не разчиташ на всеки тука му е през оная работа гледа само да те изработи и да ти вземе парите и айде чао после.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 15:39 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 17 Сеп 2004 22:17
Мнения: 1559
Години: 35

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
стрържещия звък може да е от лагера на вентилатора , от нещо което опита във вентилатора или нещо от сорта.
За вентилатора има настройка в биоса кадето може да бъде настроен да работи постоянно - това може би ще ти реши проблема , просто му даваш да е автоматично.
За 30-те лева и гаранцията , може би трябва да се обърнеш към технополис варна . Зависи какво ти пише в гаранцията , но за "профилактика" не би трябвало да вземат пари.
Съветвам те да си видиш и температурата на процесора , както и на другите хардуерни компоненти , защото вентилатора ако не работи като хората може да стане лошо..

_________________
О , хора! Бедни същества,
дошли от Ева на земята;
вас своето не ви влече,
вас все към тайното дръвче
ви мами ден и нощ змията;
плод забранен им само дай,
без него раят не е рай.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 19:28 
Offline
Chris†ian
Chris†ian
Аватар

Регистриран на: 08 Авг 1984 13:37
Мнения: 2442
Благодарил: 36 пъти
Получил благодарност: 40 пъти
Човекът който работи там и оправя техниката (Фалко), е наистина много добър техник, малко са разбиращи като него в Добрич.
Така че, сериозно се съмнявам да си е оставил ръцете.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 19:34 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 14 Яну 2005 09:41
Мнения: 404
Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
BaNaN4o написа:
Човекът който работи там и оправя техниката (Фалко), е наистина много добър техник, малко са разбиращи като него в Добрич.
Така че, сериозно се съмнявам да си е оставил ръцете.

дам , аз съм мн доволен .нарочно като си занесох пц-то не им казах , че са ми подути кондензаторите да вида дали първо ще ми преинсталнат виндоус и всичко , защото пц-то се рестартваше.оставих го и след 30 мин ми звъннаха - имаш 5 подути кондензатора по 3 лв и си готов.мн съм доволен от работата.


Последна промяна iovkito на 13 Дек 2007 20:18, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 19:48 
Offline
Chris†ian
Chris†ian
Аватар

Регистриран на: 08 Авг 1984 13:37
Мнения: 2442
Благодарил: 36 пъти
Получил благодарност: 40 пъти
iovkito написа:
BaNaN4o написа:
Човекът който работи там и оправя техниката (Фалко), е наистина много добър техник, малко са разбиращи като него в Добрич.
Така че, сериозно се съмнявам да си е оставил ръцете.

дам , аз съм мн доволен .нарочно кати си занесох пц-то не им казах , че сами подути кондензаторите да вида дали първо ще ми преинсталнат виндоус и всичко , защото пц-то се рестартваше.оставих го и след 30 мин ми звъннаха - имаш 5 подути кондензатора по 3 лв и си готов.мн съм доволен от работата.

Радвам се че точно ти го каза, понеже не си от пасмината кухи пишлемета у форума, които само знаят за философтват!
Като това на аватара ми :591

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 20:02 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 17 Сеп 2004 22:17
Мнения: 1559
Години: 35

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
сега ако и опоменеш кои са тези хора ще остана доволен ;)

_________________
О , хора! Бедни същества,
дошли от Ева на земята;
вас своето не ви влече,
вас все към тайното дръвче
ви мами ден и нощ змията;
плод забранен им само дай,
без него раят не е рай.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 20:47 
Offline
Chris†ian
Chris†ian
Аватар

Регистриран на: 08 Авг 1984 13:37
Мнения: 2442
Благодарил: 36 пъти
Получил благодарност: 40 пъти
eMinEm написа:
сега ако и опоменеш кои са тези хора ще остана доволен ;)

Ти си 1вия :)
Други кандидати?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 22:30 
Offline
VIP
VIP

Регистриран на: 02 Сеп 2005 04:28
Мнения: 876
Години: 37

Местоположение: Добрич/Варна
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 4 пъти
prp - как изглеждаше тоя дето ти прие поръчката?

Ако беше взел касов бон можеше да ги побъркаш, приятелю. При условията дадени от Технополис ясно се съобщава, че при дефект явен или неявен има четири начина за отстраняването. Най-важните са:
1) Замяна на продукта с нов такъв.
2) Възвръщане на цялата сума на продукта
Другите не са интересни.
Гаранционния сервиз е безплатен.
А ако на мен ми искат 30 лв за слагането на още рам ще счупя ръцете на продавача.

Има там един измамник - с гола глава е. Той ми прави панаири преди време. Изключително некоректен и лъжлив.
Ако е бил един ставнително нисък тип с коса - това е Фалко. Той не би направил такова нещо.

Хора - трябва да си знаете правата при такива ситуации за да не се налага да плащане като грешни дяволи за нищо.

_________________
Лигльо, а? Лигльо ама прави разлика м/у рутер и котка, нали?
Историята на един Недко


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 22:34 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 17 Сеп 2004 22:17
Мнения: 1559
Години: 35

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
BaNaN4o написа:
eMinEm написа:
сега ако и опоменеш кои са тези хора ще остана доволен ;)

Ти си 1вия :)
Други кандидати?

наистина съм разочарован че някой толкова високо интелигентен като теб мисли така за човек който не познава. Напрова ще се разплача ! :O_o:
хахахахахахаха ...

_________________
О , хора! Бедни същества,
дошли от Ева на земята;
вас своето не ви влече,
вас все към тайното дръвче
ви мами ден и нощ змията;
плод забранен им само дай,
без него раят не е рай.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 23:04 
Offline
Chris†ian
Chris†ian
Аватар

Регистриран на: 08 Авг 1984 13:37
Мнения: 2442
Благодарил: 36 пъти
Получил благодарност: 40 пъти
someone написа:
prp - как изглеждаше тоя дето ти прие поръчката?

Ако беше взел касов бон можеше да ги побъркаш, приятелю. При условията дадени от Технополис ясно се съобщава, че при дефект явен или неявен има четири начина за отстраняването. Най-важните са:
1) Замяна на продукта с нов такъв.
2) Възвръщане на цялата сума на продукта
Другите не са интересни.
Гаранционния сервиз е безплатен.
А ако на мен ми искат 30 лв за слагането на още рам ще счупя ръцете на продавача.

Има там един измамник - с гола глава е. Той ми прави панаири преди време. Изключително некоректен и лъжлив.
Ако е бил един ставнително нисък тип с коса - това е Фалко. Той не би направил такова нещо.

Хора - трябва да си знаете правата при такива ситуации за да не се налага да плащане като грешни дяволи за нищо.

Да! Тоя с голата тиква опредлено е много "забавен".
Не знам Фалко как го търпи :)

eMinEm написа:
BaNaN4o написа:
eMinEm написа:
сега ако и опоменеш кои са тези хора ще остана доволен ;)

Ти си 1вия :)
Други кандидати?

наистина съм разочарован че някой толкова високо интелигентен като теб мисли така за човек който не познава. Напрова ще се разплача ! :O_o:
хахахахахахаха ...

е МОЛя те недей, просто се шегувах знаеш го.. ;)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2007 23:12 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2006 21:42
Мнения: 1069
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
someone написа:
prp - как изглеждаше тоя дето ти прие поръчката?

Ако беше взел касов бон можеше да ги побъркаш, приятелю. При условията дадени от Технополис ясно се съобщава, че при дефект явен или неявен има четири начина за отстраняването. Най-важните са:
1) Замяна на продукта с нов такъв.
2) Възвръщане на цялата сума на продукта
Другите не са интересни.
Гаранционния сервиз е безплатен.
А ако на мен ми искат 30 лв за слагането на още рам ще счупя ръцете на продавача.

Има там един измамник - с гола глава е. Той ми прави панаири преди време. Изключително некоректен и лъжлив.
Ако е бил един ставнително нисък тип с коса - това е Фалко. Той не би направил такова нещо.

Хора - трябва да си знаете правата при такива ситуации за да не се налага да плащане като грешни дяволи за нищо.


Гологлавия смазва всякаква конкуренция :531

_________________
Sentient life-form


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2007 00:06 
Offline

Регистриран на: 02 Дек 2007 01:25
Мнения: 2
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
....


Последна промяна komandira на 01 Фев 2008 23:06, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2007 04:01 
Offline
VIP
VIP

Регистриран на: 02 Сеп 2005 04:28
Мнения: 876
Години: 37

Местоположение: Добрич/Варна
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 4 пъти
komandira написа:
Хора идете в Рамирес да видите бате ви Мити ("да ви каже под секрет"). Ще останете очаровани просто от неговия професионализам и интелигентност. Човека е компетентен по всички теми и науки. С него е невъзможно да се води спор. Ако някои не вярва да отиде там и да го пита за нещо елементарно. Каквото и да е. Заговорете го за нещо и ако си тръгнете от там без да стоите поне 15-20 мин. Направо ще си отрежа главата и ще я търкулна по земята.


Никой не говори за тия лешници сега, командире :)
Темата е за Бергон-Сервиз.
Ако имаш оплаквания - пусни нова тема и с удоволствие ще се включа в нея, защото и за тия звезди има много за приказване ;)

_________________
Лигльо, а? Лигльо ама прави разлика м/у рутер и котка, нали?
Историята на един Недко


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2007 11:37 
Offline

Регистриран на: 23 Ное 2006 01:27
Мнения: 3
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
someone написа:
prp - как изглеждаше тоя дето ти прие поръчката?

Ако беше взел касов бон можеше да ги побъркаш, приятелю. При условията дадени от Технополис ясно се съобщава, че при дефект явен или неявен има четири начина за отстраняването. Най-важните са:
1) Замяна на продукта с нов такъв.
2) Възвръщане на цялата сума на продукта
Другите не са интересни.
Гаранционния сервиз е безплатен.
А ако на мен ми искат 30 лв за слагането на още рам ще счупя ръцете на продавача.

Има там един измамник - с гола глава е. Той ми прави панаири преди време. Изключително некоректен и лъжлив.
Ако е бил един ставнително нисък тип с коса - това е Фалко. Той не би направил такова нещо.

Хора - трябва да си знаете правата при такива ситуации за да не се налага да плащане като грешни дяволи за нищо.


Последна промяна prp на 18 Яну 2008 00:20, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2007 14:40 
Offline

Регистриран на: 02 Дек 2007 01:25
Мнения: 2
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
someone написа:
komandira написа:
Хора идете в Рамирес да видите бате ви Мити ("да ви каже под секрет"). Ще останете очаровани просто от неговия професионализам и интелигентност. Човека е компетентен по всички теми и науки. С него е невъзможно да се води спор. Ако някои не вярва да отиде там и да го пита за нещо елементарно. Каквото и да е. Заговорете го за нещо и ако си тръгнете от там без да стоите поне 15-20 мин. Направо ще си отрежа главата и ще я търкулна по земята.


Никой не говори за тия лешници сега, командире :)
Темата е за Бергон-Сервиз.
Ако имаш оплаквания - пусни нова тема и с удоволствие ще се включа в нея, защото и за тия звезди има много за приказване ;)


Просто исках да кажа, че има къде къде по - големи "майстори"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Яну 2008 14:45 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2005 04:35
Мнения: 640
Благодарил: 19 пъти
Получил благодарност: 28 пъти
Ай сега нека и аз да се защитя. Нали може :) Първо :Тва момченце неможе да обясни как тока минава по кабел дет няма дупка като на маркуч. Второ Лаптопът и сервизът нямат нищо общо, защото не ние сме го произвели и не ние сме дали гаранцията от ЦЕЛИ 2г. Когато дойде такава техника първо се тества и после се дават резултати на клиента.
За мен тоя лаптоп е по здрав от когато и да било. Тествах го с всичко което може да се тества една машина и никога не ми прегря или да се държи странно и неадекватно. Тва че на някой му се е втълпил един "стандарт за работа на лаптопите" с и е изцяло негов проблем и мен тва не може да ми отнеме познанията които съм натрупал.

Оф топик : Браточка, кат си толкоз отворен ела и ми го кажи тва в лицето а не да са крийш кат мишок и да обвиняваш хората за тва че ти са е сменил наклона на чурката. И утре ако не ти стане х...я господ ли ше обвиниш че си некадърник ;) Тва е само въпрос а не обида.

PS: Направете си труда да видите и отзивите за "ТЕХНОПОЛИС" и след това давайте мнение за сервизите, независимо кои са те. И изобщо ако имате проблем ми го кажете като пичове в очите а не да ревете кат девици за....... ай няма да казвам какво.
Не съм идеален и тва ми дава стимул все още.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2008 10:42 
Offline

Регистриран на: 05 Яну 2008 13:19
Мнения: 1
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Аз също не съм доволен от сервиза на Бергон!Купих си компютър от там и още същия месец ми даде дефект на харда,дънната платка на клавиатурата.За една година смених 3-4 части и хубу че е в гаранция и не ми искат пари.Като имате в предвит нищо сложно не правя с този компютър.И като отида да го дам на ремонт все ми викат"Ко правиш с тоз компютър не те знам"???
И аз все им отговарям "Как го оправяте този компютър не ва знам,но все се разваля"?????
Вече взех да си мисля че има нещо отрицателно в мен и за това се разваля този компютър :O_o:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2008 11:16 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 31 Дек 2004 19:45
Мнения: 536
Години: 34

Местоположение: http://0.0.0.0/
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
deniz написа:
Аз също не съм доволен от сервиза на Бергон!Купих си компютър от там и още същия месец ми даде дефект на харда,дънната платка на клавиатурата.За една година смених 3-4 части и хубу че е в гаранция и не ми искат пари.Като имате в предвит нищо сложно не правя с този компютър.И като отида да го дам на ремонт все ми викат"Ко правиш с тоз компютър не те знам"???
И аз все им отговарям "Как го оправяте този компютър не ва знам,но все се разваля"?????
Вече взех да си мисля че има нещо отрицателно в мен и за това се разваля този компютър :O_o:

Най-вероятно проблемът е в теб...Ако още си начинаещ и не разбираш
много много, доста често се получават "недоразумения" :)

_________________
Типично българската простотия е несъразмерима с времето и пространството...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2008 14:33 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 17 Сеп 2004 22:17
Мнения: 1559
Години: 35

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
deniz написа:
Аз също не съм доволен от сервиза на Бергон!Купих си компютър от там и още същия месец ми даде дефект на харда,дънната платка на клавиатурата.За една година смених 3-4 части и хубу че е в гаранция и не ми искат пари.Като имате в предвит нищо сложно не правя с този компютър.И като отида да го дам на ремонт все ми викат"Ко правиш с тоз компютър не те знам"???
И аз все им отговарям "Как го оправяте този компютър не ва знам,но все се разваля"?????
Вече взех да си мисля че има нещо отрицателно в мен и за това се разваля този компютър :O_o:

Това е техника , затова има гаранция , не може да обвиняваш един че друг е произвел дефектни части , или че ти не ги употребяваш правилно.

_________________
О , хора! Бедни същества,
дошли от Ева на земята;
вас своето не ви влече,
вас все към тайното дръвче
ви мами ден и нощ змията;
плод забранен им само дай,
без него раят не е рай.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2008 14:55 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 14 Яну 2005 09:41
Мнения: 404
Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
аз на тия гаранции не мога да разбера едно нещо .Като ти лепнат 2 лепенки на кутията , да не я отваряш и гаранцията ти е 3 години , какво правим когато се затлачат вентилаторите с прах и спрат да работят ? в гаранцията пише , че тя отпада като се е стигнало до повреждане на компонент в следствие на прах и т.н. Трябва да им го нося на всеки 3-4 месеца да ми го чистят и да ми взимат пари всеки път ли ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2008 14:58 
Offline
Не мога да се спра

Регистриран на: 17 Сеп 2004 22:17
Мнения: 1559
Години: 35

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Не всички слагат лепенки :)

_________________
О , хора! Бедни същества,
дошли от Ева на земята;
вас своето не ви влече,
вас все към тайното дръвче
ви мами ден и нощ змията;
плод забранен им само дай,
без него раят не е рай.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2008 15:02 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 14 Яну 2005 09:41
Мнения: 404
Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
eMinEm написа:
Не всички слагат лепенки :)

говоря за случаите , когато слагат.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2008 15:26 
Offline
Зарибен
Аватар

Регистриран на: 03 Апр 2007 23:45
Мнения: 493
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
частите са китайски произведени в тайван и внесени от Сащ тей че прейте си сметката(примерно казано) :P

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2008 18:16 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2005 04:35
Мнения: 640
Благодарил: 19 пъти
Получил благодарност: 28 пъти
iovkito написа:
аз на тия гаранции не мога да разбера едно нещо .Като ти лепнат 2 лепенки на кутията , да не я отваряш и гаранцията ти е 3 години , какво правим когато се затлачат вентилаторите с прах и спрат да работят ? в гаранцията пише , че тя отпада като се е стигнало до повреждане на компонент в следствие на прах и т.н. Трябва да им го нося на всеки 3-4 месеца да ми го чистят и да ми взимат пари всеки път ли ?


Сега, ади погледни си гаранционната карта, там има "Гаранционни условия" прочети ги внимателно и после пак питай ако нещо не ти е ясно.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2008 18:20 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 14 Яну 2005 09:41
Мнения: 404
Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
Falco написа:
iovkito написа:
аз на тия гаранции не мога да разбера едно нещо .Като ти лепнат 2 лепенки на кутията , да не я отваряш и гаранцията ти е 3 години , какво правим когато се затлачат вентилаторите с прах и спрат да работят ? в гаранцията пише , че тя отпада като се е стигнало до повреждане на компонент в следствие на прах и т.н. Трябва да им го нося на всеки 3-4 месеца да ми го чистят и да ми взимат пари всеки път ли ?


Сега, ади погледни си гаранционната карта, там има "Гаранционни условия" прочети ги внимателно и после пак питай ако нещо не ти е ясно.

не ми казвай какво да чета , щом питам явно съм я чел.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2008 18:23 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2004 16:16
Мнения: 1136
Години: 56

Местоположение: Добрич - България
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 4 пъти
Falco написа:
iovkito написа:
аз на тия гаранции не мога да разбера едно нещо .Като ти лепнат 2 лепенки на кутията , да не я отваряш и гаранцията ти е 3 години , какво правим когато се затлачат вентилаторите с прах и спрат да работят ? в гаранцията пише , че тя отпада като се е стигнало до повреждане на компонент в следствие на прах и т.н. Трябва да им го нося на всеки 3-4 месеца да ми го чистят и да ми взимат пари всеки път ли ?


Сега, ади погледни си гаранционната карта, там има "Гаранционни условия" прочети ги внимателно и после пак питай ако нещо не ти е ясно.


Какво пречи да се занесе компа на някоя бензиностанция и ако компресора не хвърля вода да се издуха през която и дупка да е като се започне през вентилатора на захранването и се продължи през отворите за периферия отпред. Така и лепенките ще са цели и прах няма да има и пари няма да ви вземат. Проблемът е друг, отварям комп сглобяван не в Бергон и с лепенки и изтекла гаранция и макар на гаранционната карта да пише Радеон 9550 вътре да е Нвидиа 5200. Ей това е гадното.

_________________
Изображение
Изображение

Конституция на РБ.
Чл. 36.
(1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2008 21:16 
Offline

Регистриран на: 24 Яну 2008 00:51
Мнения: 9
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
AZ NEHODIA NAM I BEZ TOVA VKARVCAT POSLE 6IBANI PROGRAMI ZATOVA SAM SI INSTALVAM WINDOWSA


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2008 23:44 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2005 04:35
Мнения: 640
Благодарил: 19 пъти
Получил благодарност: 28 пъти
platinum Ако наистина си видял такава разлика, ше те помоля да го заснемеш и да ми го пратиш , така правя аз с компютрите на Технополис и Техномаркет, изобщо със всички компютри закупени от големите вериги магазини. Гадно е да го чуя но предполагам че може и да е вярно. На мен ми се е случвало да се опитвам да инсталирам Уиндоус и в последствие да се окаже че кабела от диска към дъното не са го сложили просто, а аз нали не съм отварял компа си мисля че му трябват драйвери за SATA :) Или идва компютър с диагноза "Не включва" А те кабелите на лампичките и старт бутона разменени. А за почистването на гаранционни компютри в гаранцията изрично е указано че почистването и добавяне на хардуер незакупен от фирмата се заплаща според ценовата листа. Изчел съм всички гаранционни условия на всички големи фирми и при всички нещата се препокриват на 99%. Дори без серитификат за съвместимост вече (или нещо такова беше) гаранцията пада в канала, независмо кой я е издал.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
POWERED_BY
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов