Бергон интернет и телевизия
http://forum.bergon.net/

Гошо Карбуратора голямата мистерия :)) ?
http://forum.bergon.net/viewtopic.php?f=22&t=7420
Страница 1 от 4

Автор:  ///M3 [ 11 Май 2005 17:34 ]
Заглавие:  Гошо Карбуратора голямата мистерия :)) ?

Та нямам какво да правя и се сетих за тоя уникум!
Значи това да бъде нещо като анкета а в нея ще сложа за отговори теориите които съм чувал за неговото Жугули и коя според вас е по-вярна и възможна!!!
От друга страна нека и някой който е чувал нещо по-различно или знае нещо да пише да ни светне всичките!!!
Много работи се изказаха кои от кои по-Ъпсурдни и много смешни!!!
Гласувайте:
Тия от LinkBG са УникУми!!!

Автор:  eiNkel [ 11 Май 2005 17:41 ]
Заглавие: 

аз имам друго мнение Лада Нива двигател 1.7 с два карбуратора спортна 5 степенна кутия от спортна самара и спортен съединител, диферинциал с променен ход и олекотено купе + много химия в бензааа

Автор:  LoNgA.nOObs_daY [ 11 Май 2005 17:42 ]
Заглавие: 

не че разбирам многo ama пьрвото ма наи ми мяза,,,,,ако не мисля че третия вариант :confused2: ...........

Автор:  ///M3 [ 11 Май 2005 17:45 ]
Заглавие: 

eiNkel написа:
аз имам друго мнение Лада Нива двигател 1.7 с два карбуратора спортна 5 степенна кутия от спортна самара и спортен съединител, диферинциал с променен ход и олекотено купе + много химия в бензааа


Да те диферинциалите не ги пиша и скоростните кутии че много дълго става! Важното е какво има под капака!
Олекотяването е наистина едно от нещата които са най-важни при тия каруци!!!
...
Аз си мисля че е или Лада 1600 с 2 двойни карбуратора или Лада 1700 със шлайфана глава до 2000cc, което най-вероятно и правят на Жълто-синъото Жигули на Веско!!! Не съм сигурен обаче danny дава подробности!

Автор:  ///M3 [ 11 Май 2005 17:46 ]
Заглавие: 

LoNgA написа:
не че разбирам многo ama пьрвото ма наи ми мяза,,,,,ако не мисля че третия вариант :confused2: ...........


Да ти кажа и това е мн. вероятно!!!
Защото това съм го чувал уж от майстор на коли който го познава, но всеки скатава!!!

Автор:  eiNkel [ 11 Май 2005 17:50 ]
Заглавие: 

хехех така си е Дето се казва ТАЙНА МАЙНА :bored: ама 100% е и шлаифана :confused2: щото повече кубици повече мощност и ускорение и въртящ момент и прочие :confused2: но тва наистина това вече е гадаене :chainsaw: освен ако не вземе Гошо да се престраши да влезе във Форума и да сподели \:D/

Автор:  ///M3 [ 11 Май 2005 17:54 ]
Заглавие: 

eiNkel написа:
освен ако не вземе Гошо да се престраши да влезе във Форума и да сподели \:D/


ХЕХЕХЕХЕХЕХЕХЕХЕ той пенсия надали! ХАХАХАХАХАХ!!!
Но ми е интересно може още нещо ново да се измъдри!!!!

Автор:  eiNkel [ 11 Май 2005 18:00 ]
Заглавие: 

Turbo хаххаах или както каза дани снощи да му вкара на всеки цилиндър по една бубина и гледай ко стаа ще кърти и да усили хововата част и един НОСССССССССС

Автор:  ///M3 [ 11 Май 2005 18:03 ]
Заглавие: 

ХЕХЕХЕЕХЕХЕХЕХЕ!

Автор:  electroclash [ 11 Май 2005 18:17 ]
Заглавие: 

от Лада 1700 с два карбуратора...

Автор:  danny [ 11 Май 2005 19:14 ]
Заглавие: 

Според мен е 1600 или 1700 от Лада,с два двой ни карбуратора от нещо италианско,щот много лесно се присаждат наЛада.Главата също сигурно е шлайфана и са сложени по-големи клапани.Сменени смукателни колектори ,задължително с вътрешно полиране и по-голям диаметър.За испускателната с-ма 100% променена!По-мощна бенз.помпа за да осигури достатъчно бенз.Запалването е пипнато задължително-електроника за по-голям волтаж и по-дълго време за подаване на искрата.Спортни бутала със сигурност.Висок разпределителен вал/спортен/-по-високи гърбици,за да орваря клапана по-рано и пълненето и изчистването на цилиндъра да става по-бърза.Почти съм сигурен ,че е сложил шперкасета или е заварил диферинциала-при съвсем лек ход на колата колелетата несе движат плавно,а насечено и се чува метално дрънчене!
За олекотяването-без коментар!Всеки го вижда!

Автор:  danny [ 11 Май 2005 19:17 ]
Заглавие: 

Пропуснах!!!Това е мое мнение-не претендирам за ДОСТОВЕРНОСТ!!!
Може и да ГРЕША!!!

Автор:  eiNkel [ 11 Май 2005 19:21 ]
Заглавие: 

стествено както казах сичко тука е хипотези :clap: нека някой нда викне карбуратора той ще каже кой е познал :evil_laugh:

Автор:  danny [ 11 Май 2005 19:28 ]
Заглавие: 

Той голяма лисица ония и нищо не казва-са общи приказки!Колкото пъти ида да го питам нещо редовния отговор-Ми не го знам точно това! Или-Ей потрошихте ги тез коли да ги бъзикате!

Автор:  ///M3 [ 11 Май 2005 19:28 ]
Заглавие: 

danny Добре казано!!! :clap:

Автор:  danny [ 11 Май 2005 19:39 ]
Заглавие: 

eiNkel написа:
аз имам друго мнение Лада Нива двигател 1.7 с два карбуратора спортна 5 степенна кутия от спортна самара и спортен съединител, диферинциал с променен ход и олекотено купе + много химия в бензааа

За кутията малко е трудна работата-Самарата е със предно предаване :eyebrow: Най- вероятно е взета от някоя бегачка с неясно родословие!А за бензина си 100% прав-той като мине край мен и след него мирише на метанол и етер!

Автор:  eiNkel [ 11 Май 2005 19:51 ]
Заглавие: 

ехех веско ква щеше да взема питал ли си го а? :confused2: питай го и ще разбереш че той щеше да взима за жигулката точно такава като на карбуратора ама много трудно се намирала а пък тя самата скоростна незнам май за 5 беше прав си :chew: на некакъв рали модел специало направена

Автор:  ///M3 [ 11 Май 2005 19:54 ]
Заглавие: 

Един колега стоял на старта и каза че Гошо наливал някаква ЧЕРВЕНА смес с тубичката в Жигулата!!!
СМЯТАЙ!!!

Автор:  eiNkel [ 11 Май 2005 20:02 ]
Заглавие: 

ее бенза може да му е бил на свършване и да е доливал :confused2:

Автор:  LoNgA.nOObs_daY [ 11 Май 2005 21:16 ]
Заглавие: 

/////ALPINA написа:
Един колега стоял на старта и каза че Гошо наливал някаква ЧЕРВЕНА смес с тубичката в Жигулата!!!
СМЯТАЙ!!!

А каква е тая смес?

Автор:  Goldberg [ 11 Май 2005 23:09 ]
Заглавие: 

LoNgA написа:
/////ALPINA написа:
Един колега стоял на старта и каза че Гошо наливал някаква ЧЕРВЕНА смес с тубичката в Жигулата!!!
СМЯТАЙ!!!

А каква е тая смес?

Ами май и това остава мистерия :)

Автор:  ivip [ 11 Май 2005 23:29 ]
Заглавие: 

еми аз последно чух че е с двигател от жигули и с 1 карбуратор затва за него гласувах и дядо(колеги са) ми каза че слагал нещо в бензина ама какво не се знае :confused2:

Автор:  ///M3 [ 12 Май 2005 04:14 ]
Заглавие: 

Бензин, Метанол, Етер, Тулол... :evil_laugh:

Автор:  k [ 12 Май 2005 12:20 ]
Заглавие: 

Аз пък чух от някъде, че Жигулито било с двоен карбуратор на всеки цилиндър или нещо от сорта. Според мен е трудна работа ама знае ли човек ....... истории всякакви. Пък според мен лично Жигулито има или 2 или 3 турбокомпресора с принудително пълнене и вместо безин изполват нитрометан и N2O и затва тка бяга. :crazy: А и скоростната му кутия ще е секвенциална - най-вероятно 6 или 7 степенен типтроник с двоен съединител. Тъй ги виждам аз нещата. :crazy:

Автор:  pc_genius [ 12 Май 2005 13:36 ]
Заглавие: 

danny написа:
Според мен е 1600 или 1700 от Лада,с два двой ни карбуратора от нещо италианско,щот много лесно се присаждат наЛада.Главата също сигурно е шлайфана и са сложени по-големи клапани.Сменени смукателни колектори ,задължително с вътрешно полиране и по-голям диаметър.За испускателната с-ма 100% променена!По-мощна бенз.помпа за да осигури достатъчно бенз.Запалването е пипнато задължително-електроника за по-голям волтаж и по-дълго време за подаване на искрата.Спортни бутала със сигурност.Висок разпределителен вал/спортен/-по-високи гърбици,за да орваря клапана по-рано и пълненето и изчистването на цилиндъра да става по-бърза.Почти съм сигурен ,че е сложил шперкасета или е заварил диферинциала-при съвсем лек ход на колата колелетата несе движат плавно,а насечено и се чува метално дрънчене!
За олекотяването-без коментар!Всеки го вижда!

+Спортно валче :2gun:

Автор:  danny [ 12 Май 2005 14:03 ]
Заглавие: 

kokiboki написа:
Аз пък чух от някъде, че Жигулито било с двоен карбуратор на всеки цилиндър или нещо от сорта. Според мен е трудна работа ама знае ли човек ....... истории всякакви. Пък според мен лично Жигулито има или 2 или 3 турбокомпресора с принудително пълнене и вместо безин изполват нитрометан и N2O и затва тка бяга. :crazy: А и скоростната му кутия ще е секвенциална - най-вероятно 6 или 7 степенен типтроник с двоен съединител. Тъй ги виждам аз нещата. :crazy:

Ай де сега БЪРЗИ И ЯРОСТНИ :2gun: То на тъз Жигула ако и сложиш нитро и ще и изтече маслото през фаровете!За метана може и да има нещо вярно ,ама за другото... :eyebrow: :crazy:

Автор:  k [ 12 Май 2005 15:29 ]
Заглавие: 

Като станах и четох един АутоБилд и той ми подейства творчески за онова по-горе.
За нитрометана е най-интересно. Иползвал се за драгстери. И с такова гориво и механични компресори с налягане 6 бара от един 8 литров двигател можело да се извадят 6000 конски сили и до 10000 оборота. И така зе вземала четвърт миля за 5 сек., като финала се пресичал с над 300 км/ч. Ама разхода им отивал до към 100 литра/мин. пък двигателите издържали за 4-5 драга или за около 2 км. :)
Тва не беше много по темата ама дано ви е интересно. :)
Хах и друго интересно. Незнам дали знаете, но този газ който се използва от Нитросистемите - N20 - е известен още и като райски газ.

Автор:  NightCrawler [ 12 Май 2005 15:41 ]
Заглавие: 

аз само съм чувл че е с 4 карбуратора :)

Автор:  CanyH [ 12 Май 2005 15:43 ]
Заглавие: 

InF3rn0 написа:
аз само съм чувл че е с 4 карбуратора :)


aha i v nashto daskalo taka se govori

Автор:  danny [ 12 Май 2005 18:08 ]
Заглавие: 

kokiboki написа:
Като станах и четох един АутоБилд и той ми подейства творчески за онова по-горе.
За нитрометана е най-интересно. Иползвал се за драгстери. И с такова гориво и механични компресори с налягане 6 бара от един 8 литров двигател можело да се извадят 6000 конски сили и до 10000 оборота. И така зе вземала четвърт миля за 5 сек., като финала се пресичал с над 300 км/ч. Ама разхода им отивал до към 100 литра/мин. пък двигателите издържали за 4-5 драга или за около 2 км. :)
Тва не беше много по темата ама дано ви е интересно. :)
Хах и друго интересно. Незнам дали знаете, но този газ който се използва от Нитросистемите - N20 - е известен още и като райски газ.

Вярно са интересни нещата!
Супер си !Няма да излагаме селото,я! :wave:

Страница 1 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/