Бергон интернет и телевизия

Официален форум
Дата и час: 16 Апр 2024 22:44

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума





Напиши нова тема Отговори на тема  [ 100 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Какво има под капака този юнак?
от Жигули 1300 със спортен карбуратор... 6%  6%  [ 8 ]
от Жигули 1300 с четири карбуратора... 18%  18%  [ 24 ]
от Лада 1600 с четири карбуратора... 12%  12%  [ 16 ]
от Лада 1600 с два двойни карбуратора... 18%  18%  [ 24 ]
от Лада 1700... шлайфана глава до 2000... 13%  13%  [ 17 ]
от Лада 1700 с два карбуратора... 12%  12%  [ 16 ]
от Жигули 1600 с четири карб. и два турбокомпресора :)) - изцепка /LinkBG/ 6%  6%  [ 8 ]
от Opel Vectra 2.0... 200к.с. - изцепка /LinkBG/ 13%  13%  [ 17 ]
Общо гласове : 130
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 18:14 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
CanyH написа:
InF3rn0 написа:
аз само съм чувл че е с 4 карбуратора :)


aha i v nashto daskalo taka se govori

Айде за другия път гледай да е на кирилица,че нали знаеш кво следва! :chainsaw:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 19:41 
Offline

Регистриран на: 26 Окт 2004 20:24
Мнения: 4
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Towa jiguli nqma smukatelen kolektor karburatorite sa zalepeni napravo za glavata,poznawam 4oweka koito mu 6laifa glawata i toi mi razprawq towa onova(glavata e 6lafaina 4 5 pyti nai malko)i lazare kato se 6laifa glavata ne se uweli4awat kubicite a se namalqwa gorivnata kamera t.e.stepenta na sgystqwane stawa po wisoka i trqbva po detonacionnoustoi4iw benzin i taka natatyk :crazy: !Sorry za kirilicata :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 20:20 
dimitko написа:
Towa jiguli nqma smukatelen kolektor karburatorite sa zalepeni napravo za glavata,poznawam 4oweka koito mu 6laifa glawata i toi mi razprawq towa onova(glavata e 6lafaina 4 5 pyti nai malko)i lazare kato se 6laifa glavata ne se uweli4awat kubicite a se namalqwa gorivnata kamera t.e.stepenta na sgystqwane stawa po wisoka i trqbva po detonacionnoustoi4iw benzin i taka natatyk :crazy: !Sorry za kirilicata :)


Това е само слух лице! Не съм казвал че е с такова нещо под капака!
Не ми прави забележки ако обичаш и пиши на кирилица без извинения!

Хайл фром Софе!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 20:46 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
dimitko написа:
Towa jiguli nqma smukatelen kolektor karburatorite sa zalepeni napravo za glavata,poznawam 4oweka koito mu 6laifa glawata i toi mi razprawq towa onova(glavata e 6lafaina 4 5 pyti nai malko)i lazare kato se 6laifa glavata ne se uweli4awat kubicite a se namalqwa gorivnata kamera t.e.stepenta na sgystqwane stawa po wisoka i trqbva po detonacionnoustoi4iw benzin i taka natatyk :crazy: !Sorry za kirilicata :)

Я обясни как като се шлайфа главата ще се намалява горивната камера? То ако се намалява обема няма да е шлайфане сякаш ами нещо друго. А и каква е разликата между цилиндър и горивна камера? А и къв ще е тоя бензин дето е детонационно устойчив? Звучи ми малко , както огнеупорен бензин. :)
П.С.: Аз от двигатели хабер си нямам ама ми звучи някак абсурдно. Обясни плс.


Последна промяна k на 13 Май 2005 00:25, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 21:17 
Offline
Търсач

Регистриран на: 20 Юни 2004 10:01
Мнения: 63
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Ами за 4етерите карбуратора сам сигорен.А за шлаифа на главата е логи4но.Мисля 4е е обикновенния мотор 1300 или на лада 1600 но не сам сигорен.Но след тия подобрения се вдигнала много мо6носта.За това жигули много но6ти не се е спяло.Има мн работи праени по него.

_________________
Chanko.Patrona.E.Nai.Qkata.Kasa.Ot.M-a-f-i-a.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 22:14 
Offline
Търсач

Регистриран на: 08 Май 2004 00:29
Мнения: 52
Местоположение: City of Angels
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Абе беш ли му майката какво има под капака! Важното е, че пича с тъз дъртата руска барака разби сичките дето са големи рейсАри (разбира се след като е инвестирал някой друг леФ да я тунингова)!

_________________
Многознанието не научава хората да бъдат умни!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Май 2005 20:02 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
kokiboki написа:
dimitko написа:
Towa jiguli nqma smukatelen kolektor karburatorite sa zalepeni napravo za glavata,poznawam 4oweka koito mu 6laifa glawata i toi mi razprawq towa onova(glavata e 6lafaina 4 5 pyti nai malko)i lazare kato se 6laifa glavata ne se uweli4awat kubicite a se namalqwa gorivnata kamera t.e.stepenta na sgystqwane stawa po wisoka i trqbva po detonacionnoustoi4iw benzin i taka natatyk :crazy: !Sorry za kirilicata :)

Я обясни как като се шлайфа главата ще се намалява горивната камера? То ако се намалява обема няма да е шлайфане сякаш ами нещо друго. А и каква е разликата между цилиндър и горивна камера? А и къв ще е тоя бензин дето е детонационно устойчив? Звучи ми малко , както огнеупорен бензин. :)
П.С.: Аз от двигатели хабер си нямам ама ми звучи някак абсурдно. Обясни плс.

Горивна камера е разстоянието ,което остава м/у челото на буталото и клапаните в момента на възпламеняване на сместа.
Цилиндър е кухината,в която се движи буталото.
Колкото по-добър е даден бензин/по-голямо октаново число/,толкова по-устойчив е на самозапалване,вследствие на промяната в налягането на горивната смес.Когато се кара със слаб бензин се получава детонационнно горене още преди ГМТ и преди да бъде подадена искра от свеща.Чува се характерен метален звук,така нареченото "чукане на аванса"
Когато се намали камерата се увеличава налягането на сместа ,и изгарянето става с по-голяма скорост.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Май 2005 20:55 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
от Лада 1600 с два двойни карбуратора... с 4-ри степенна скоростна котия

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Май 2005 21:03 
Offline
Скучаещ

Регистриран на: 29 Яну 2004 01:00
Мнения: 177
Местоположение: Quel' Thalas
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Ае един приятел го познавал,каза че било жигула с 4 карбуратора :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Май 2005 21:05 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Goldberg написа:
Ае един приятел го познавал,каза че било жигула с 4 карбуратора :)

Два двойни :) да сме то4ни

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Май 2005 22:32 
Offline
Търсач

Регистриран на: 20 Юни 2004 10:01
Мнения: 63
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
bqha dva dvoini no sq sa si 4 na vseki cilindar karburator!

_________________
Chanko.Patrona.E.Nai.Qkata.Kasa.Ot.M-a-f-i-a.com


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Май 2005 22:48 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
danny 10x за инфото. Тез неща не ги знаех. :wave:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Май 2005 13:00 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2004 14:44
Мнения: 565
Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
мисля си двигател от Лада 1600 с четири карбуратора ама не съм сигутен :) просто това ми звучи най-зверско :moose:

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Май 2005 14:42 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Да самодетонацията става около 70 градуса и то при по-ниски октанови числа от сорта 88 които бяха много модерни през 80те години .За да не се самодетонира при 70 температура се добавя олово което отслабва детонацията и така се избягва така наречеченото предвариелно запалване което не се извършва в ГМТ(горна мъртва точка ) и така се губи мощност и тн. В съвременните бензини е забранено използването на олово което замърсява околната среда ( вече се въвежда след цифрата на октана буквата Н която е знак за безоловен бензин :drunk: ) и се добавя нови химични вещества от сорта на Не които също забавят детонацията ии са екологично чисти( е пак има замърсяване, но по -малко от това оловните изпарени)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Май 2005 22:32 
Offline
Дебнещ

Регистриран на: 22 Апр 2005 21:21
Мнения: 82
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
да попитам главата защо я шлайфат.В смисъл какво става като я шлайват?Аз знам че я шлайфат като е крива ама стана 2-3 седмици наляво и надясно само за шлайфане на глава слушам и ми стана интересно ? :confused2:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Май 2005 23:21 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005 14:10
Мнения: 1207
Години: 34

Местоположение: ____________________________
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ми примерно колата е 1.6 става 1.7
и конете малко май вдига нз със сигорност


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Май 2005 20:33 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Nemam_Nick написа:
ми примерно колата е 1.6 става 1.7
и конете малко май вдига нз със сигорност

Намаля се горивната камера и се повишава степента на компресия.
Увеличаването идва по друг начин-по-ниски бутала и биели с по-късо рамо.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Май 2005 01:05 
Offline
Дебнещ

Регистриран на: 22 Апр 2005 21:21
Мнения: 82
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
това с по-късо бутало про дизел става ли? Щото сменяхме днеска едни бутала и ризи на трактора и ако сложиш по-късо бутало то няма да може да се възплани горивото в ГМТ :confused2: Не ги разбирам много тея ама аиде :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2005 14:30 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Четете днешния "168 часа" !!!Издига се Гошо и това е!!!Вече е известен!

_________________
Мощността никога не е достатъчна!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2005 23:09 
danny написа:
Четете днешния "168 часа" !!!Издига се Гошо и това е!!!Вече е известен!


Тъкмо и аз щях да пиша това!!! Малеееееее по-смешно нещо не съм чувал през живота си!!! Четях и се гърчех от смях!!!!
Тоя надут дъртак го изкарали Велик бе!!! ХАХАХАХАХАХАХХАХА!!!!!
Насрана работа!!! Тъп Вестник... Не писали за Русенския Ford дето ги напукал сичките ами за дръгливия курник на Гошо Мистерията!!!
Повърня!!!
И как го цитират... това са думи на Карборатора: "В Добрич всички ги бия" ... Ебахти надувката тоя бастун дърт!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2005 01:11 
Offline
Търсач

Регистриран на: 08 Май 2004 00:29
Мнения: 52
Местоположение: City of Angels
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
///M3 написа:
И как го цитират... това са думи на Карборатора: "В Добрич всички ги бия" ... Ебахти надувката тоя бастун дърт!

Що да е надут, бе! Човека си казва истината!

_________________
Многознанието не научава хората да бъдат умни!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2005 02:16 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Сега на последните драгове в Сф, червения русенски косуърт ли е станал първви при най-големите?

_________________
:dance: :DJ: :dancing: :kitara: :497


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2005 03:42 
Offline
Дебнещ

Регистриран на: 22 Апр 2005 21:21
Мнения: 82
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=15608
виж тука


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2005 10:17 
pc_genius написа:
///M3 написа:
И как го цитират... това са думи на Карборатора: "В Добрич всички ги бия" ... Ебахти надувката тоя бастун дърт!

Що да е надут, бе! Човека си казва истината!


Абе майни го тоя бе!!!

kokiboki написа:
Сега на последните драгове в Сф, червения русенски косуърт ли е станал първви при най-големите?


3 старта на финала! 1-вия печели Cosworth-а, Втория-то и на третия Cosworth-а немажа да вкара 2-ра скорост и падно, но съм сигурен че щеше да бие!!! Имам го на 1000 клипа!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2005 15:38 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Тоз Форд много готен и много върви. Той беше дошъл на едните гонки тука и на финала се дърпа с онуй бургаското Субару май.

_________________
:dance: :DJ: :dancing: :kitara: :497


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2005 17:41 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Независимо какво казва Карбуратора,факт е че заради него се заговори за Добрич в тези среди!Ако нещо се промени и на общинско ниво и започнат да се интересуват какво точно се случва в града,а не само от избори и агитация,не малка заслуга ще има и Гошо.А пък ,че си прави реклама -две мнения няма!
Все пак "168 часа" не е "Добруджанска трибуна" ,нали така? :wave:

_________________
Мощността никога не е достатъчна!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2005 23:28 
168 ЧАСА... Дон Карбураторе:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

АУТО БИЛД също, само че от 15 от Изложението!:

Изображение

Тъй и тъй вЯстници ша качаме!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2005 23:34 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Кво тва?Нищо се не вижда!

_________________
Мощността никога не е достатъчна!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2005 23:48 
Сканирани страниците на Весника 168 часа и една статийка от АУТО БИЛД за Тунинг Изложението!!!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2005 02:15 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
///М3 я покажи някоя снимка на Поршето, с което е станал първи оня. Тва черното 996, което е TechArt ли е или някое друго?

_________________
:dance: :DJ: :dancing: :kitara: :497


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 100 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
POWERED_BY
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов