Бергон интернет и телевизия

Официален форум
Дата и час: 28 Мар 2024 23:22

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума





Напиши нова тема Отговори на тема  [ 100 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Какво има под капака този юнак?
от Жигули 1300 със спортен карбуратор... 6%  6%  [ 8 ]
от Жигули 1300 с четири карбуратора... 18%  18%  [ 24 ]
от Лада 1600 с четири карбуратора... 12%  12%  [ 16 ]
от Лада 1600 с два двойни карбуратора... 18%  18%  [ 24 ]
от Лада 1700... шлайфана глава до 2000... 13%  13%  [ 17 ]
от Лада 1700 с два карбуратора... 12%  12%  [ 16 ]
от Жигули 1600 с четири карб. и два турбокомпресора :)) - изцепка /LinkBG/ 6%  6%  [ 8 ]
от Opel Vectra 2.0... 200к.с. - изцепка /LinkBG/ 13%  13%  [ 17 ]
Общо гласове : 130
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 17:34 
Та нямам какво да правя и се сетих за тоя уникум!
Значи това да бъде нещо като анкета а в нея ще сложа за отговори теориите които съм чувал за неговото Жугули и коя според вас е по-вярна и възможна!!!
От друга страна нека и някой който е чувал нещо по-различно или знае нещо да пише да ни светне всичките!!!
Много работи се изказаха кои от кои по-Ъпсурдни и много смешни!!!
Гласувайте:
Тия от LinkBG са УникУми!!!


Последна промяна ///M3 на 11 Май 2005 17:53, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 17:41 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
аз имам друго мнение Лада Нива двигател 1.7 с два карбуратора спортна 5 степенна кутия от спортна самара и спортен съединител, диферинциал с променен ход и олекотено купе + много химия в бензааа

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 17:42 
не че разбирам многo ama пьрвото ма наи ми мяза,,,,,ако не мисля че третия вариант :confused2: ...........


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 17:45 
eiNkel написа:
аз имам друго мнение Лада Нива двигател 1.7 с два карбуратора спортна 5 степенна кутия от спортна самара и спортен съединител, диферинциал с променен ход и олекотено купе + много химия в бензааа


Да те диферинциалите не ги пиша и скоростните кутии че много дълго става! Важното е какво има под капака!
Олекотяването е наистина едно от нещата които са най-важни при тия каруци!!!
...
Аз си мисля че е или Лада 1600 с 2 двойни карбуратора или Лада 1700 със шлайфана глава до 2000cc, което най-вероятно и правят на Жълто-синъото Жигули на Веско!!! Не съм сигурен обаче danny дава подробности!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 17:46 
LoNgA написа:
не че разбирам многo ama пьрвото ма наи ми мяза,,,,,ако не мисля че третия вариант :confused2: ...........


Да ти кажа и това е мн. вероятно!!!
Защото това съм го чувал уж от майстор на коли който го познава, но всеки скатава!!!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 17:50 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
хехех така си е Дето се казва ТАЙНА МАЙНА :bored: ама 100% е и шлаифана :confused2: щото повече кубици повече мощност и ускорение и въртящ момент и прочие :confused2: но тва наистина това вече е гадаене :chainsaw: освен ако не вземе Гошо да се престраши да влезе във Форума и да сподели \:D/

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 17:54 
eiNkel написа:
освен ако не вземе Гошо да се престраши да влезе във Форума и да сподели \:D/


ХЕХЕХЕХЕХЕХЕХЕХЕ той пенсия надали! ХАХАХАХАХАХ!!!
Но ми е интересно може още нещо ново да се измъдри!!!!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 18:00 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Turbo хаххаах или както каза дани снощи да му вкара на всеки цилиндър по една бубина и гледай ко стаа ще кърти и да усили хововата част и един НОСССССССССС

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 18:03 
ХЕХЕХЕЕХЕХЕХЕХЕ!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 18:17 
Offline
Почетен потребител
Аватар

Регистриран на: 28 Яну 2004 21:27
Мнения: 2302
Години: 33

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 1 пъти
от Лада 1700 с два карбуратора...

_________________
will i live to be 23?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 19:14 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Според мен е 1600 или 1700 от Лада,с два двой ни карбуратора от нещо италианско,щот много лесно се присаждат наЛада.Главата също сигурно е шлайфана и са сложени по-големи клапани.Сменени смукателни колектори ,задължително с вътрешно полиране и по-голям диаметър.За испускателната с-ма 100% променена!По-мощна бенз.помпа за да осигури достатъчно бенз.Запалването е пипнато задължително-електроника за по-голям волтаж и по-дълго време за подаване на искрата.Спортни бутала със сигурност.Висок разпределителен вал/спортен/-по-високи гърбици,за да орваря клапана по-рано и пълненето и изчистването на цилиндъра да става по-бърза.Почти съм сигурен ,че е сложил шперкасета или е заварил диферинциала-при съвсем лек ход на колата колелетата несе движат плавно,а насечено и се чува метално дрънчене!
За олекотяването-без коментар!Всеки го вижда!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 19:17 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Пропуснах!!!Това е мое мнение-не претендирам за ДОСТОВЕРНОСТ!!!
Може и да ГРЕША!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 19:21 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
стествено както казах сичко тука е хипотези :clap: нека някой нда викне карбуратора той ще каже кой е познал :evil_laugh:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 19:28 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Той голяма лисица ония и нищо не казва-са общи приказки!Колкото пъти ида да го питам нещо редовния отговор-Ми не го знам точно това! Или-Ей потрошихте ги тез коли да ги бъзикате!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 19:28 
danny Добре казано!!! :clap:


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 19:39 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
eiNkel написа:
аз имам друго мнение Лада Нива двигател 1.7 с два карбуратора спортна 5 степенна кутия от спортна самара и спортен съединител, диферинциал с променен ход и олекотено купе + много химия в бензааа

За кутията малко е трудна работата-Самарата е със предно предаване :eyebrow: Най- вероятно е взета от някоя бегачка с неясно родословие!А за бензина си 100% прав-той като мине край мен и след него мирише на метанол и етер!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 19:51 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ехех веско ква щеше да взема питал ли си го а? :confused2: питай го и ще разбереш че той щеше да взима за жигулката точно такава като на карбуратора ама много трудно се намирала а пък тя самата скоростна незнам май за 5 беше прав си :chew: на некакъв рали модел специало направена

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 19:54 
Един колега стоял на старта и каза че Гошо наливал някаква ЧЕРВЕНА смес с тубичката в Жигулата!!!
СМЯТАЙ!!!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 20:02 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ее бенза може да му е бил на свършване и да е доливал :confused2:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 21:16 
/////ALPINA написа:
Един колега стоял на старта и каза че Гошо наливал някаква ЧЕРВЕНА смес с тубичката в Жигулата!!!
СМЯТАЙ!!!

А каква е тая смес?


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 23:09 
Offline
Скучаещ

Регистриран на: 29 Яну 2004 01:00
Мнения: 177
Местоположение: Quel' Thalas
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
LoNgA написа:
/////ALPINA написа:
Един колега стоял на старта и каза че Гошо наливал някаква ЧЕРВЕНА смес с тубичката в Жигулата!!!
СМЯТАЙ!!!

А каква е тая смес?

Ами май и това остава мистерия :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Май 2005 23:29 
Offline
Дебнещ

Регистриран на: 22 Апр 2005 21:21
Мнения: 82
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
еми аз последно чух че е с двигател от жигули и с 1 карбуратор затва за него гласувах и дядо(колеги са) ми каза че слагал нещо в бензина ама какво не се знае :confused2:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 04:14 
Бензин, Метанол, Етер, Тулол... :evil_laugh:


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 12:20 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Аз пък чух от някъде, че Жигулито било с двоен карбуратор на всеки цилиндър или нещо от сорта. Според мен е трудна работа ама знае ли човек ....... истории всякакви. Пък според мен лично Жигулито има или 2 или 3 турбокомпресора с принудително пълнене и вместо безин изполват нитрометан и N2O и затва тка бяга. :crazy: А и скоростната му кутия ще е секвенциална - най-вероятно 6 или 7 степенен типтроник с двоен съединител. Тъй ги виждам аз нещата. :crazy:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 13:36 
Offline
Търсач

Регистриран на: 08 Май 2004 00:29
Мнения: 52
Местоположение: City of Angels
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
danny написа:
Според мен е 1600 или 1700 от Лада,с два двой ни карбуратора от нещо италианско,щот много лесно се присаждат наЛада.Главата също сигурно е шлайфана и са сложени по-големи клапани.Сменени смукателни колектори ,задължително с вътрешно полиране и по-голям диаметър.За испускателната с-ма 100% променена!По-мощна бенз.помпа за да осигури достатъчно бенз.Запалването е пипнато задължително-електроника за по-голям волтаж и по-дълго време за подаване на искрата.Спортни бутала със сигурност.Висок разпределителен вал/спортен/-по-високи гърбици,за да орваря клапана по-рано и пълненето и изчистването на цилиндъра да става по-бърза.Почти съм сигурен ,че е сложил шперкасета или е заварил диферинциала-при съвсем лек ход на колата колелетата несе движат плавно,а насечено и се чува метално дрънчене!
За олекотяването-без коментар!Всеки го вижда!

+Спортно валче :2gun:

_________________
Многознанието не научава хората да бъдат умни!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 14:03 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
kokiboki написа:
Аз пък чух от някъде, че Жигулито било с двоен карбуратор на всеки цилиндър или нещо от сорта. Според мен е трудна работа ама знае ли човек ....... истории всякакви. Пък според мен лично Жигулито има или 2 или 3 турбокомпресора с принудително пълнене и вместо безин изполват нитрометан и N2O и затва тка бяга. :crazy: А и скоростната му кутия ще е секвенциална - най-вероятно 6 или 7 степенен типтроник с двоен съединител. Тъй ги виждам аз нещата. :crazy:

Ай де сега БЪРЗИ И ЯРОСТНИ :2gun: То на тъз Жигула ако и сложиш нитро и ще и изтече маслото през фаровете!За метана може и да има нещо вярно ,ама за другото... :eyebrow: :crazy:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 15:29 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Като станах и четох един АутоБилд и той ми подейства творчески за онова по-горе.
За нитрометана е най-интересно. Иползвал се за драгстери. И с такова гориво и механични компресори с налягане 6 бара от един 8 литров двигател можело да се извадят 6000 конски сили и до 10000 оборота. И така зе вземала четвърт миля за 5 сек., като финала се пресичал с над 300 км/ч. Ама разхода им отивал до към 100 литра/мин. пък двигателите издържали за 4-5 драга или за около 2 км. :)
Тва не беше много по темата ама дано ви е интересно. :)
Хах и друго интересно. Незнам дали знаете, но този газ който се използва от Нитросистемите - N20 - е известен още и като райски газ.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 15:41 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 29 Дек 2004 21:19
Мнения: 535
Местоположение: При Шопити ....
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
аз само съм чувл че е с 4 карбуратора :)

_________________
Союз Советских Социалистических Республик
-> Пролетарии всех стран, соединяйтесь!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 15:43 
Offline
Скучаещ

Регистриран на: 16 Юли 2004 01:06
Мнения: 154
Местоположение: Местожителство:
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
InF3rn0 написа:
аз само съм чувл че е с 4 карбуратора :)


aha i v nashto daskalo taka se govori

_________________
Oh my god ! They killed Kenny .


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Май 2005 18:08 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
kokiboki написа:
Като станах и четох един АутоБилд и той ми подейства творчески за онова по-горе.
За нитрометана е най-интересно. Иползвал се за драгстери. И с такова гориво и механични компресори с налягане 6 бара от един 8 литров двигател можело да се извадят 6000 конски сили и до 10000 оборота. И така зе вземала четвърт миля за 5 сек., като финала се пресичал с над 300 км/ч. Ама разхода им отивал до към 100 литра/мин. пък двигателите издържали за 4-5 драга или за около 2 км. :)
Тва не беше много по темата ама дано ви е интересно. :)
Хах и друго интересно. Незнам дали знаете, но този газ който се използва от Нитросистемите - N20 - е известен още и като райски газ.

Вярно са интересни нещата!
Супер си !Няма да излагаме селото,я! :wave:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 100 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
POWERED_BY
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов