Бергон интернет и телевизия

Официален форум
Дата и час: 25 Апр 2024 01:16

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума





Напиши нова тема Отговори на тема  [ 224 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:14 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
VW Touran 1.9 TDI Race Shuttle

На един “твърд” Tour

Безкомпромисният VW Touran 1.9 TDI Race Shuttle , въпреки не особено мощния си дизелов двигател, се чувства добре единствено на пистата.

“Смелият” цвят очарова още при първия поглед към автомобила.Това обаче не пречи на жълтия VW Touran да бъде кола за страхливци. За хората, които винаги искат да са на мястото на пилота, когато са на пистата, и на които им омекват колената, когато видят нещо от сорта на Porsche GT 3 или Mercedes AMG .

Въпреки че ванът не е от автомобилите, които внушават страх със скоростните си характеристики, той има всичко необходимо, от което едно “състезателно такси” се нуждае – затова съдействат около една дузина тунери...

Recaro например доставя спортните седалки – четири на брой, така че и пасажерите отзад се разполагат в “ Racing - легени”. Детските седалки Isofix за съжаление не намират приложение тук.

Интересно е как се държи обемистият “народен автомобил” във всекидневието. За по-добра видимост и по-голяма безопасност той е обозначен с червени знаци. След първата неравност по платното за движение веднага става ясно какво е предназначението на специалните колани и седалки – да защитят главите на пътниците от среща с покрива...

Окачването, настройващо се по височина и твърдост, “прави от всяка “муха” на асфалта “слон”. Под капака обаче се намира съвсем “добродушен” двигател – 1.9 TDI със 105 к.с.

Или може би не чак толкова добродушен – защото чип-тунингът Wimmer повишава мощността на му до 155 к.с. и въртящия момент до 340 Нм (вместо серийните 250) – така автомобилът достига 100 км/ч от спряло положение за 11 секунди.

Още информация - www.wimmer - rst.de , www.hrspezialfedern.de , www.recaro.com.
Ето снимките на колата )=>VW Touran 1.9 TDI Race Shuttle<=(

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:20 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Най-бързият SUV в света

Тунингованото от Sportec Porsche Cayenne SP600M с гуми на Toyo достига максимална скорост от 308 км/ч. След 13 месеца развитие на 10-и март т.г. огромният SUV доказа това.

Неговото "сърце" развива 700 вместо серийните 450 к.с., въртящият момент е повишен от 230 на 850 Нм. Така SUV-ът се ускорява за 4,2 секунди до 100 км/ч, след 14,6 секунди стрелката на километража е вече на цифрата 200.
През ноември миналата година Sportec направи още по-необичаен рекорд - за най-висока на скорост на теглена от автомобил (отново Cayenne) каравана - 231 км/ч.
Ето снимките на колата )=> Porsche Cayenne SP600M <=(

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:20 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ехей внушителна работа и то от един ммного добре познат дизелов двигател :clap:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:22 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Renault Elia Megane 1.9 DCI

С новия футуристичен “Меган” “Рено” смело се включва в битката за иначе консервативния среден клас. Необикновеният дизайн на каросерията стана тема на много дискусии – също както и доработената от немската фирма “Елия” версия „ EGO “.



Тунингът включва предна и задна престилка, както и допълни светлини. По желание може да бъде добавен спойлер на покрива, както и задно крило. Изпускателната система завършва с четири тръби. Агресивната

“стойка” на автомобила се дължи най-вече на окачването, което е с 30мм по-късо o т това на серийния вариант. 18-цоловите джанти вървят в комплект с гуми, размер 225/40. Блендите над фаровете и екстремно високият заден спойлер придават на автомобила “зло” излъчване. Скоро обаче става ясно, че само външният вид е “зъл” – иначе двигателят не блести с нищо особено пред вграждания серийно. Агрегатът е 1,9-литров турбодизел с максимална мощност 140 к.с – само с 20 повече от серийния вариант, добавени благодарение на чип-тунинг. При скорост над 160 км/ч двигателят вече почва са се задъхва – за това истинските спортни фенове на “Рено” трябва търпеливо да изчакат до появата на новия топ-модел с мощност 220 к.с. и 2-литров турбо-двигател. На междуградския път автомобилът на “Елия” обаче се държи повече от качествено – най-вече заради доброто ускорение в завой, дължащо се на добрата динамика и на въртящия момент от 305 Нм. Окачването “убеждава” водача да б ъде спокоен – колата се държи прекрасно с 30мм-по-късите амортисьори, отличните 18-цолови гуми и системата за тракшън-контрол. Колелата са защитени от превъртане при рязко подаване на газ. При това и задните части на пасажерите “не тракат по паважа” – возията е що-годе прилична за “бегачка”.

Ето снимките на колата )=>Renault Elia Megane 1.9 DCI <=(

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:23 
Порше Кайен не е кой знае какво поне за мен!
Даже ми е грозен! Видях два в София! Нищо особено! На единия от собствениците му другите коли ги признавам! Тоя изрод с единия Кайен негови са Скайлайните в България и Ево-то което съм показал на картинки в друга тема всичките са внос от Дубай както е известно има и БМВ-та и куп други глезотии!!!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:24 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ТHE ROADRUNNER – Toyota Celica
Патрик Майер е автомеханик и работи в автосервиз на “Тойота”. Тунинг-вирусът заразява момчето и единствено въпрос на време е то да направи своите първи доработки на автомобили.

След като си взима шофьорската книжка,Патрик се учи на Starlet.След това той си купува ударена Corolla TS и за около година я ремонтира и доработва перфектно - Corolla -та получава расови америкaнски джанти и гуми, претърпява много промени по каросерията, получава компресор. Патрик обаче от години копнее за нещо повече – за Celica .“Това купе ме очарова все повече и повече.Каосерията и Т S -двигателите са просто върхът.”, разказва Патрик с въодушевление.

И така един ден мечтата на младия автомонтьор се сбъдва – в автокъщата на родителите му се появява Celica ,която става негово притежание. Договорът за покупката е едва подписан,когато младият специалист започва да тунингова машината. Предпоставките за това са по-висока мощност, по-голяма широчина и по-добър звук. Патрик веднага прибягва до помощта на две елитни фирми – японската “ Blitz Tuning ” и APR Performance от САЩ. Двете компании,занимаващи се главно с доработката на японски автомобили се заемат с доставката на частите.Първата задача на специалистите е повишаването на мощността на и без това достатъчно добрия агрегат – 1,8 TS със 192к.с.За целта “ Blitz ” доставя компресор,заедно с огромен радиатор,”чудовищен” въздушен филтър и спортен ауспух - N u r Spec S , с огромно гърне накрая.

Благодарение на добавените детайли мощността става 250 к.с.В купето звукът вече не е на 4-цилиндров,а на “шестак” в комбинация с прахосмукачка.Това обаче не е достатъчно за Патрик,който иска да достигне мощност над 300к.с.,поради което слага NOS -уредба в багажника.
Ето как Celica -та вече разполага 350к.с.”Преди няколко седмици без проблем достигнах с лекота 260 км/ч на магистралата.Смятам,че и 280 няма да са проблем след още малко работа по колата.”,казва Патрик.
Без “задължителната порция “ Car Audio обаче не може – багажното пространство на бегачката е “окупирано” от дебел полиестер и от два внушителни subwoofer -а.За изработката на музикалната уредба помага и приятелката на Патрик – Янин,която му съдейства в изработката и на най-малките детайли на уредбата,които също са решени в червено.

Малка закачка се крие в предницата – от “хрилете” на калниците излиза бял дим,който всъщност е въглероден диоксид в газообразно състояние.Тази оптична “екстра” е заимствана от “"2 Fast 2 Furious ".
Ето снимките на колата )=>ТHE ROADRUNNER – Toyota Celica <=(
This Car is The BEST For Me

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:26 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
/////ALPINA написа:
Порше Кайен не е кой знае какво поне за мен!
Даже ми е грозен! Видях два в София! Нищо особено! На единия от собствениците му другите коли ги признавам! Тоя изрод с единия Кайен негови са Скайлайните в България и Ево-то което съм показал на картинки в друга тема всичките са внос от Дубай както е известно има и БМВ-та и куп други глезотии!!!

Какво ще кажеш за Celica-та а??

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:29 
Е Добра е! СЕЛИКА все пак!!!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:32 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
/////ALPINA написа:
Е Добра е! СЕЛИКА все пак!!!

Да ка4ам ли за още коли?

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:36 
Качай ако искаш де да знам! Само не се уливай ;)!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:42 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Ivoooom написа:
/////ALPINA написа:
Е Добра е! СЕЛИКА все пак!!!

Да ка4ам ли за още коли?

Има ли нещо за Рено Клио Спорт-V6?Или за Рено5Мaxi?
Ще съм ти задължен!!! [-o<


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:44 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
BMW 2002 Ti Alpina

тунинг от 70-те

Тунингът у нас тепъртва се популяризира – каквото и да си говорим, той навлезе по-активно като мода за автомобила преди две-три години (не казвам, че преди това не е имало тунинг, а че той не беше толкова популярен). В европейските и в други “бели” държави обаче авто-подобренията са познати от десетилетия – точно затова свидетелства и BMW 2002 Ti – един от първите фабрични тунинги на BMW и Alpina , произведен през далечната 1969г.
Когато BMW представя двувратия 1600, пред Aplina се отваря златна възможност. Новият модел е по-малък и по-лек от сериите 1500/1800, което е предпоставка за добро съотношение между маса и мощност. С 1600 Alpina има пълна продуктова гама, представени са двигатели с отлични технически характеристики.

Тези двигатели са със специални олекотени бутала, внимателно балансирани колянови валове и полирани всмукателни колектори.BMW 2002 ti е на върха на моделната гама, но Alpina 2002 e значително по-бърза със своя двигател с мощност 165 к.с. На пистата Vallelunga “баварецът” е по-бърз с една секунда от Lamborghini Miura и с цели пет – от Porsche 911. От тогава до сега Alpina се ползва с много добра репутация по целия свят.През 1973-а Alpina 2002 ti е пусната на пазара в серия.
Tози автомобил е сходен с 2002 турбо, но това, с което Alpina излиза напред, е по-добрият комфорт и по-голямото удоволствие от шофирането. Нейният разход е по-малък, освен това няма турбо-дупка, която е един от големите проблеми при другия модел.Цената на Alpina e с 1500 марки по-ниска от тази на BMW .Alpina 2002 бележи успех, дори по средата на 70-те, когато много от по-малките тунинг-фирми фалират.
Ето снимки на БМВ-то )=>BMW ALPINA<=(
Special For /////ALPINA :)

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:47 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
давай тука по поръчка ще слагаш постове с инфота - дай сега неква ксантийка да видим ако има де :giggle:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:47 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Kadett C - Yellow Psycho II


Hолгер Ховеман нарича своя Kadett C "Yellow Psycho II". Това не е без причина -през изминалия сезон опелът с 280 к.с направи участниците в KW-Berg Cup луди, като на края неговият собственик стана шампион.

Гаранцията за успех в Туристическия шампионат не се е променя – дори преди тридесет години предно-разположеният двигател, задното предаване и ниското тегло са осигурявали предно класиране. Докато при DTM доминира Audi A4, в Berg-Cup 2004 на върха е кадетът на Ховерман.
Жълт, широк, “мускулест” – с тези прилагателни най-общо може да бъде описано бързото купе, което не само изглежда агресивно, но и наистина има спортни огромни спортни “заложби”. Но преди да ви запознаем с впечатленията си от кокпита, ще ви представим малко от историята на жълтия “рейсър” – той се състезава в Berg Cup-сериите повече от четири години, като започва в началото на 2000 г. с Kadett C, но с малко по-слаб двигател – 260 к.с. Оттогава немският състезател бележи все повече и повече успехи. Преди около две години Холвер по щастлива случайност се сдобива със сегашния си болид и оттогава е непобедим.


Легендарният Kadett C отдавна доминира в Berg-сериите. Eстествено aвтомобилът е променен до неузнаваемост, използвани са различни материали за олекотяване на купето.
So kam fьr Hovemann in Sachen Triebwerk nur ein Modell ins Haus: ein Risse-Triebwerk. Der bekannte Motoren-Tuner baute fьr Holger ein 2,0-Liter-Aggregat mit CIH-Unterbau, EFI-Renneinspritzung und Omega-24V-Zylinderkopf. Natьrlich wurden die Innereien klassisch mдchtig aufgemцbelt.
Но само ниското тегло без мощност е нищо - двигателят е подложен на доработка от тунинг-фирмата Risse. Известният тунер на двигатели прави за Holger 2-литров двигател с EFI-инжекционна система и цилиндрова глава от Omega 24V.

280 к.с. при 9500 об./мин. при тегло 825 кг (благодарение на използването на кевлар и карбон). Само голите данни са в състояние да вкарат в еуфория и най-големите тунинг-маниаци. Кокпитът е направен максимално функционално – малък и удобен за хващане волан с дълга кормилна щанга, голям оборотомер по средата срещу “геврека”, Kцnig-седалки, пригодени специално за изискванията на шампионата, перфектно позиционирани педали и удобен за работа скоростен лост – всичко това осигурява сигурност при яростна и бърза “езда” .
Aуспуховата система преминава под шофъорксата седалка с завършва в праговете. Дотук всичко изглежда повече от перфектно! Зелената светлина на уредите за маслото и водата действа на “драйвъра” като успокоение за окото. Няколко слалома загряват гумите до подходяща температура.

Първа предавка: Кадетът се изстрелва напред като ужилен. Втора: спортната трансмисия от BMW M3 се справя перфектно, съединителят Sachs работи безупречно. След 8000 оборота по таблото започват да мигат малки диоди.

Зелено, жълто, червено... последният цвят диод се задейства след 9500 об./мин. С късите предавки кадетът достига максимална скорост около 180 км/ч – иначе за него не биха били проблем и 300... Но все пак след права следва и завой, макар и с подобреното KW-окачване завоите да се взимат като по учебник.


Kadett C-Coupe
Задвижване
Двигател 4-цилиндров редови
Разположение Отпред надлъжно
Клапани на цилиндър 4
Работен обем 1999 cmі
Мощност 280 к.с./205 кВ при 9500 об./мин.
Въртящ момент 217 Нм при 7500 об./мин.
Тегло на единица мощност 2,9 кг/1 к.с.
Особености Цилиндрова глава от Opel Omega 24V, комплексна доработка от Risse-Motorsport, EFI-инжекционна система, ауспух отстрани отдясно Schдfer, спортна трансмисия от BMW M3, двудисков съединител Sachs
Силово предаване
задвижване Задно
Трансмисия 5-степенна автоматична
Окачване
Отпред Независимо KW
Отзад Независимо KW
Спирачки
Отпред 246 мм дискови/4 цилиндъра, Wilwood
Hinten 270 мм-дискови/1 цилиндър, Vectra 2000, Wagenbalk-спирачна система (спирачната сила се настройва от таблото върху предната и задната ос)
Джанти
Отпред 10x15 цола
Отзад 11x15 цола
Гуми
Отпред 10,0/21,5 (Avon)
Отзад 10,7/21,5x15 (Avon)
Каросерия
Тегло на празен автомобил 825 kg
Измерени стойности
0-100 км/ч 4,9 сек.
Максимална скорост 180 км/ч
Външен тунинг
Сменен преден капак, раздути калници отзад, предна престилка, прагове, задно крило и арматурно табло от кевлар и карбон, допълнителна информациа - www.hovemann-car-design.de
Цена: Около 70.000 евро
Ето снимки на Кадета )=>Kadet Clasik<=(

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:48 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
eiNkel написа:
давай тука по поръчка ще слагаш постове с инфота - дай сега неква ксантийка да видим ако има де :giggle:

Спокойно ве да не съм Ферари

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:49 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Ivoooom написа:
eiNkel написа:
давай тука по поръчка ще слагаш постове с инфота - дай сега неква ксантийка да видим ако има де :giggle:

Спокойно ве да не съм Ферари
добреее! спокойно само :wave:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:50 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Ford Capri RS – блестяща състезателна история

Клаус Людвиг е човекът, който “пропъжда” невероятното Capri от състезателната писта – това става през 1971. От тогава невероятният Ford събира прах в гаража – и така, докато Антонио Ди Лена не го открива...

Точно седем Capri -та, подобни на това, което виждате на снимките, са “наточени” от спортния отдел на Ford . След приключването на “рейсинг”-историята им през 1973-а, “даровитите красавци” изчезват от автомобилния небосклон. Седем години по-късно Антонио открива “резачката”, купува я и започва да я тунингова.


Естествено като бивш състезателен автомобил каприто има доста следи от надпреварите – след като ги отстранява, Антонио започва творческата работа по автомобила. За нея, по негови думи, най-важни са талантът да импровизираш и сръчността. “Цялата работа за мен беше удоволствие”, спомня си запаленият тунер дните в работилницата.


В нея той осново се запознава с техниката на Capri -зния Ford . Рамата и окачването вече са направени от специалистите, подготвили автомобила за пистата. Задната ос идва от спортния отдел на Ford . Според конкретното трасе има възможност за настройка на височина, твърдост и степен на наклон. BBS -джантите с размер 9х15 отпред и 12х15 отзад с гуми съответно 225/50 и 285/45 “залепват” автомобила за пътя.

Поради използваните леки материали, каросерията на автомобила тежи само 1050 кг. Двигателят с мощност 220 к.с. естествено се справя отлично с ниската маса. “При 7200 об./мин. скоростта достига 270 км/ч”, разказва ентусиазираният собственик. Под капака всичко е точно толкова чисто и блестящо, колкото и отвън. 2.8-литровият V 6 радва окото с коляновия вал, въртящ се безупречно в лагерите, направени от специална сплав. Той, както и разпределителния вал са фино полирани и нитрирани. Подходящи бутала Антонио намира при BMW .

При модифицираната цилиндорва глава са монтирани 38 мм всмукателни и 42 мм изпускателни клапани. Клапанните кобилици и повдигачи са от титан. Каналите в цилиндровата глава са разширени и полирани.



Силата на двигателя се предава посредством съединител Fichtel & Sachs на петстепенната трансмисия от Sierra Cosworth , сменена от Антонио, който се разделя с предишната кутия. Нея той определя като “добре изчислена, но с твърде дълга първа скорост”.

Много по-трудна от техническата преработка за Антонио е била джунглата от правни пречки, през които той е трябвало да мине, за да узакони автомобила си – като тук става дума не за България, а за Германия... И все пак – Capri е “роден да се състезава”, а не да всява смут по улиците. За узаконяването Антонио търси помощ дори от производителя на автомобила, но напразно. За щастие обаче отзивчив служител от T U V разбира, че по пътищата се движат далеч по-мощни серийни автомобили и че идеално балансираният Ford не би представлявал пречка за другите участници в движението. А защо една каросерия, която по отношение на сигурността е пригодена за състезания, да не бъде пусната по пътищата?


Технически данни

• Тип на автомобила: Ford Capri RS

• Година на производство: 1970

• Двигател: V 6, 2772 c м?, 220 к.с., BMW бутала, олекотени колянов и разпределителен вал, полирани всмукателни и изпускателни колектори, изпилена глава, 38 мм всмукателен и 42 мм изпускателен вентил, титаниеви клапанни повдигачи и кобилици, модифицирана инжекционна система, Sierra Cosworth 5-степенна трансмисия

• Колела: BBS отпред 9х15 с гуми Pirelli 225/50-15, отзад 12х15 с Pirelli 285/45-15

• Окачване: задна ос от спортния отдел на Ford , спирални ресори, амортисьори Bilstein , стабилизатори отпред

• Изпускателна система: Supertrapp

• Особености: тегло 1050 кг, максимална скорост 270 км/ч, дискови вентилирани спирачки отпред и отзад, Fichtel & Sachs -съединител

Ето снимки на Форда )=>Ford Capris<=(

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 16:58 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Nissan Skyline

През 1989г. Nissan взима участие в група А на японския JTC (Japan Touring Car)-шампионат. През първия си сезон GT-R е непобедим. За четири години той успява да вземе всички шампионски титли, дори разбива рекорд, като в един от сезоните печели 29 победи от 29 състезания.

Заради огромния си успех, през 1994 г. Skyline вече взима участие в JGTC (Japan GT car)-сериите.

На 24-часовата надпревара на немската писта "Нюрбургринг" през 1991г. "хоризонтът" (както се превежда Skyline от английски) е отново победител - този път в Group N-класа. На друго състезание от подобен тип - този път на "Спа", GT-R доминира над автомобилите не само от клас N1, но и над тези от Group A. В периода 1991-1997-а нисанът завоюва 50 победи в японските състезания, в клас N1.


Nissan никога не е произвеждал Skyline по американски стандарти.
От 1989-а до 1999-а са създадедени три модификации на Skyline GT-R - R32, R33,
и R34. Всеки от тях се отличава с двигателя RB26DETT, ATTESA E-TS-задвижване на четирите колела и системата HICAS за управление на четирите колела.

Двигателят е 2.6-литров 24V, с два разпределителни вала, twin turbo и интеркулер. Максималната мощност достига 276 к.с. при 6800 об./мин., като тя може да нарасне до около 600 к.с. без коренни изменения.

ATTESA E-TS е електронна система за контрол на четирите колела. Когато компютърът отчете приплъзване, той автоматично пренасочва до 50% от въртящия момент на предните колела. При нормални условия обаче задвижването е задно.

R33 и R34 се предлагат с ATTESA E-TS Pro. Тази версия на системата е с модифициран компютър, както и с нов електронно контролитран шпер-диференциал.

Първият Skyline е направен от японската фирма PRINCE MOTOR'S. Дебютната модификация е със 60 к.с., а втората – със 70 к.с. Третото “издание” е реализирано през 1961г. с 91 к.с. – клиентът вече може да избира между конвертайбъл или купе.
Е-серията е задвижвана от 1.5-литров двигател, развиващ 70 к.с. Това е и моделът, от който започва спортната слава – през 1964 г. той печели множество от състезанията на местна почва. Новият модел е създаден, за да бъде конкурент на PORSCHE... и успява – най-вече заради високата компресия и късите предавки на 5-скоростната кутия.
Skyline все още се прави от PRINCE MOTORS, но NISSAN вече притежава голяма част от акциите на компанията. По времето на С10 обаче PRINCE MOTORS е вече изцяло притежание на NISSAN. Трансмисията е 5-степенна, вратите – 4, от 1970 г. обаче те стават 2, а двигателят е с мощност 108 к.с.
С110 е 1600 GT-модел със 110 “коня” под капака. Дизайнът го отличава с по-изгладени линии и агресивен силует.
GT-R “значката” отсъства при този модел, който е първият Skyline с инжекционна система.При следващото поколение се използва вече нов метод за именуване и моделът е означен като R3X (R30).
Автомобилът е доста ръбат като дизайн – подобно на много автомобили от 80-те. Двигателят е 1.6-литров, като при последните модификации мощността му достига до 145 к.с.
R31 e с леко променен външен дизайн, като по-големите промени са във вътрешността. Под капака “кончетата” са 130 или 160 (в зависимост от модификацията). С турбо-компресор и интеркулер те стават 190. Първият модел с 4х4-задвижване и система HICAS.
R32 бележи началото на историята на Skyline – такъв, какъвто го виждаме днес. Мощността на RB-двигателя е 220 к.с., twin turbo-то му дава още 60. Никой в Япония не иска да се състезава срещу Skyline – ето защо за него е създаден отделен клас в тамошните надпревари.
С променен дизайн и по-голямо тегло GT-25-T развива 250 к.с. Ускорението естествено е по-добро, както и поведението на пътя. През 1997г, на пазара се появява и модификацията V-SPEC.
Последното поколение на GT-R вече разполага с чудовищната мощ от 280 к.с., развивана от 6-цилиндровия 2.6-литров агрегат с Twin Turbo.
Ето снимки на колите.Подредени са по информацията :) =>Nissan Skyline<=

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Май 2005 17:05 
Стига бе батиуту малко по с норма да насмогваме :)!!!
Стига copy paste... остави празно пространство и за коментари! Нямам намерение тая тема да стане като във Форумни и гри и Поздрави с по 1000 страници на тема!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Май 2005 19:54 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ади ве мой :bored: намери ли нещо за Ксантия :confused2:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Май 2005 08:58 
Offline
Наблюдател

Регистриран на: 25 Апр 2004 13:54
Мнения: 30
Местоположение: In The Middle Of Nowhere!
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Ето тожа имам аз. Имам и книжка за Xantia. Но не можах да я намеря в нета за да я кача тука...

Снимки:
Citroen Xantia - Front
Citroen Xantia - Back
Citroen Xantia - Interior

Изображение

_________________
http://blog.vpetkov.com/


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Май 2005 11:01 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ххеххе тия снимки не ми ги отваря :anger: а пък книжката си я имам и на живо и на Пц-то тя не ми требва :chew: искам некви технически характеристики както тоя ивоом слага за другите коли :confused2:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Май 2005 09:17 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Ето снимки =>Porshe Carrera<=

Porsche Carrera
Леонберг, 9. май 2005

Паралелно със старта на продажбите на последната генерация на Porsche Carrera и Techart заема позиция на старта. С индивидуални предложения за оформяне на каросерията и нов тунинг на двигателя немските тунери посочват своя собствен път.

Под капака

Под капак a на задноразположения двигател се намесва TechArt с доза вътрешен тунинг. Както 3.6-литровият агрегат, така и неговият по-голям брат с обем 3.8 л получават спортен филтър и модифицирана електроника. По този начин мощността се повишава съответно при двата двигателя до 345 и до 375 к.с. Така максималната скорост е с 5 км/ч по-висока, а ускорението от 0 до 100 км/ч – с 0.5 секунди по-малко.


Под автомобила
Като част от вътрешния тунинг Techart предлага различни възможности за подобряване на изпускателната система. Предлаганата гама започва от двоен накрайник за серийните ауспуси и завършва с полиране на изпускателните колектори, спортен катализатор и спортно гърне.

Езикът на формата
Aerodynamik - Kit е една от опциите, предлагани от специалистите по доработката на Porsche . Преден спойлер в комбинация с прагове и заден дифузьор придават на новия кабриолет друго излъчване. Освен подобрената визия обаче елементите на външния тунинг редуцират подемната сила, с което се осигурява по-голяма стабилност при висока скорост.
Ko нтакт с пътя

20-цоловите джанти в комбинация с окачването Vario , разработено съвместно с Bilstein , кабриолетът застава с 25 мм по-близо до земята.

Интериор
Програмата за вътрешното пространство обхваща пълен кожен салон, ергономично оформени за еърбеговете спортни волани, дребни алуминиеви аксесоари, както лайсни от естествена стомана.

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Май 2005 14:19 
Offline
Още малко ..още

Регистриран на: 03 Мар 2005 18:27
Мнения: 300
Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Браво Омбре!Много готини работи пускаш,ма не мога да гледам снимки! :anger:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Май 2005 14:27 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 30

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
danny написа:
Браво Омбре!Много готини работи пускаш,ма не мога да гледам снимки! :anger:

Що така и аз нз

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Май 2005 15:11 
Защото е на ДобричНЕТ, а piering-а се е скапил!!!
Ивоооом дай информация за BMW M3 Е30 Evo да видим там откъдето я зимаш тая инфо. дали пише нещо по-различно!!!


Върнете се в началото
  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Май 2005 21:10 
Offline
Търсач

Регистриран на: 07 Мар 2005 09:20
Мнения: 65
Местоположение: SomeWhere In Nowhere
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
аи слойете малко пикс на опел калибра или опел вектра (може и на астра) :) :PP

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Май 2005 21:48 
Offline
Заинтересован

Регистриран на: 12 Мар 2005 20:40
Мнения: 283
Местоположение: dobroticaaaaaaaaa
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Изображение е тва е кола №1 в Бг с най-як тунинг

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2005 15:36 
Offline
Заинтересован
Аватар

Регистриран на: 23 Авг 2004 23:23
Мнения: 259
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Наистина е много добра, но трябва да се види и какво има под капака все пак. Да не прибързваме с изводите.

_________________
По-добре да видиш в Google Earth къде си пил, отколкото в Youtube как!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2005 17:12 
1.8 T !!!


Върнете се в началото
  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 224 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
POWERED_BY
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов