Бергон интернет и телевизия
http://forum.bergon.net/

Автосервизи в Добрич - мнения,препоръки,съвети
http://forum.bergon.net/viewtopic.php?f=22&t=50875
Страница 3 от 8

Автор:  PaKo [ 29 Юли 2007 10:45 ]
Заглавие: 

20лв на дюза е в двора на АПК-то ( в края на града посока кобаклъка ). Точно до обръщалото на тролея е, свиваш на дясно от булеварда по един каменист път, подминаваш моргата и през едни големи порти минаваш, пътя след няма и 20 метра завива на ляво и в дясно от теб има сграда с надпис "слав Вериги" а в ляво пункт за ГТП, а точно насреща има една малка светеща табела "автосервиз" ( от тея обикновенните с луминисцентните лампи които слагат по магазините за хр. стоки ) пада се в дъното на пътя точно - там свиваш на ляво и си в сервиза. И да сбъркаш някъде винаги можеш да попиташ за Севдалин. Лошото е, че в този сервиз август излизат в отпуск всички ( фирмена политика :clap: ) и ако не отидеш понеделник или вторник може и да чакаш после 1 месец. До колкото знам и при Миро и Недялко чистят дюзи с ултразвук ( то тея са двете места където чистят де ) с-щу бившето газко на Димитър Ковачев.

Автор:  Allexander [ 29 Юли 2007 14:04 ]
Заглавие: 

10x PaKo :two beer:

Автор:  Allexander [ 30 Юли 2007 23:02 ]
Заглавие:  Изправяне на резервоар

Резервоара ми е удрян отдолу и е намачкан. Чел съм че се изправял чрез надуване с въздух под високо налягане. Някой знае ли дали някъде в Добрич се занимават с това.
Май пак питам много много и ще ме ругаят, но се надявам и други хора да имат полза от отговорите :)

Автор:  PaKo [ 30 Юли 2007 23:13 ]
Заглавие: 

Не виждам смисъл да го правиш - това е толкова маловажно, че няма и на къде. А с надуването такива бели ще си създадеш и толкова пари ще пръснеш, че представа си нямаш - патила глава знае най-добре! На шефа мондеото още му тече резервоара заради ей такова изправяне под налягане...то не бяха излезли маркучи, задръстени такива с боклуци от самия резервоар и тн и тн и тн.... плюс това резервоарите на доста коли ( вкл. и моята ) е пластмасов, явно за тях е по-приемливо надуването защото пластмасата е еластична, но за ламарина/метал някакъв трябва бая голямо налягане и все от някъде ще избие и ще направи поразия/и.

Автор:  Allexander [ 30 Юли 2007 23:21 ]
Заглавие: 

И на мен ми мина през ума че може да стане нещо. Я през спойките да пробие. Я през шева който слепва двете части на резервоара. Но ако има такъв сервиз в Добрич, първо ще разпитам как го правят и ако нещо не ми хареса няма да се занимавам :) И все пак ако някой може да даде инфо ще съм благодарен :)

Автор:  Max [ 31 Юли 2007 20:29 ]
Заглавие: 

доколкото знам имаш Опел (както и аз)
на моя Опел резервоара е пластмасов и защитен с ламаринен щит
кое по-точно е огънато

Автор:  Allexander [ 31 Юли 2007 21:10 ]
Заглавие: 

От долу ламарината. Задната му част, откъм задната броня.

Автор:  Allexander [ 01 Авг 2007 01:10 ]
Заглавие: 

изправяне на ламарини с въглероден диоксид :] :
http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... airduster/

ако намеря такъв спрей може и да пробвам ;] Въпреки, че ламарината е леко оребрена и малко по-дебела от тази на ламарините на вратите и калниците

Автор:  The Transporter [ 01 Авг 2007 01:43 ]
Заглавие: 

явно има ефект само неможах да разбера коя част на колата точно изправя и колко беше огъната

Автор:  Dr@cula [ 05 Авг 2007 07:59 ]
Заглавие: 

http://adiasys.com/index.php?page=shop. ... t&Itemid=7


http://adiasys.com/index.php?page=shop. ... t&Itemid=7

За хиляда и нещо лева си готов ;)

Автор:  Allexander [ 05 Авг 2007 14:22 ]
Заглавие: 

бедничък съм :]

Автор:  The Transporter [ 05 Авг 2007 14:29 ]
Заглавие: 

Mojo-Jojo написа:
бедничък съм :]

тя колата не струва толкова викаш, а? :Pp

Автор:  iovkito [ 29 Окт 2007 23:25 ]
Заглавие:  питане за сервиз

кажете ми някой сервиз в добрич , където да свалят радиото от вектрата ни , защото е много шибано :)

Автор:  Max [ 29 Окт 2007 23:44 ]
Заглавие: 

ако е оригинално и ти можеш да си го свалиш с 2 скоби
иначе аз съм доволен от работата на едно момче ,което работи с/у Жив&ко

Автор:  PRODIGY [ 29 Окт 2007 23:47 ]
Заглавие: 

Улица "Сан Стефано" между "Рубина" и оная синята сграда

Автор:  RS4 [ 30 Окт 2007 00:08 ]
Заглавие: 

навсякъде ще ти го свалят

Автор:  The Transporter [ 30 Окт 2007 00:10 ]
Заглавие: 

и аз мога така да ти го сваля че после да не го видиш нали е опелско :531

Автор:  Dr@cula [ 30 Окт 2007 10:54 ]
Заглавие: 

Max написа:
ако е оригинално и ти можеш да си го свалиш с 2 скоби
иначе аз съм доволен от работата на едно момче ,което работи с/у Жив&ко
А от де се купуат тези скоби?И не ставали с подцинкована тел да се напраят 2скоби и да влязат в дупките
и да излезе?На нащо сд на опела дойд със 2 платини за изкарване в комплекта

Автор:  iovkito [ 30 Окт 2007 11:15 ]
Заглавие: 

Dr@cula написа:
Max написа:
ако е оригинално и ти можеш да си го свалиш с 2 скоби
иначе аз съм доволен от работата на едно момче ,което работи с/у Жив&ко
А от де се купуат тези скоби?И не ставали с подцинкована тел да се напраят 2скоби и да влязат в дупките
и да излезе?На нащо сд на опела дойд със 2 платини за изкарване в комплекта

пробвах и с отвертки и с тел и с какво ли не , не иска да излиза :(

Автор:  iovkito [ 30 Окт 2007 20:05 ]
Заглавие: 

PRODIGY написа:
Улица "Сан Стефано" между "Рубина" и оная синята сграда

мерси , отидох там и ми го свалиха точно за 1 мин :)

Автор:  severnakorona [ 06 Яну 2008 19:00 ]
Заглавие:  Ремонт на парно

В кой сервиз ще ми направят парното на колата, без да изпотрошат всичко около радиото, защото трябва да се сваля всичко, което е под предното стъкло. Когато я взех колата миналата година изкарах зимата без парно, защото беше топла, ама тази зима е студена и не мога да карам колата.

Автор:  The Transporter [ 06 Яну 2008 19:04 ]
Заглавие: 

радиаторчето ли ти е запушено ?

Автор:  severnakorona [ 06 Яну 2008 23:56 ]
Заглавие: 

ами сигурно. Така дойде от Германия. Двата маркуча, които излизат от двигателя, не влизат в купето, ами са свързани един с друг

Автор:  PaKo [ 07 Яну 2008 00:12 ]
Заглавие: 

severnakorona написа:
ами сигурно. Така дойде от Германия. Двата маркуча, които излизат от двигателя, не влизат в купето, ами са свързани един с друг
Значи радиаторчето ти е изолирано от кръга - в такъв случай най-вероятно е протекло и тъпите германци са решили да решат по български проблема :) Варианта е да отидеш на сервиз, да го свалят и погледнат - ако не тече да го тестват дали отдава топлина с температурата на охл. течност и ако и това е наред да му пуснат пак маркучите. От тук нататък по мое мнение ще си купиш ново радиаторче за парното ~50лв и ще ти го сменят - така ще се реши проблема.

Автор:  The Transporter [ 07 Яну 2008 00:13 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
severnakorona написа:
ами сигурно. Така дойде от Германия. Двата маркуча, които излизат от двигателя, не влизат в купето, ами са свързани един с друг
Значи радиаторчето ти е изолирано от кръга - в такъв случай най-вероятно е протекло и тъпите германци са решили да решат по български проблема :) Варианта е да отидеш на сервиз, да го свалят и погледнат - ако не тече да го тестват дали отдава топлина с температурата на охл. течност и ако и това е наред да му пуснат пак маркучите. От тук нататък по мое мнение ще си купиш ново радиаторче за парното ~50лв и ще ти го сменят - така ще се реши проблема.

:good post:

Автор:  Allexander [ 07 Яну 2008 00:29 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
severnakorona написа:
ами сигурно. Така дойде от Германия. Двата маркуча, които излизат от двигателя, не влизат в купето, ами са свързани един с друг
Значи радиаторчето ти е изолирано от кръга - в такъв случай най-вероятно е протекло и тъпите германци са решили да решат по български проблема :) Варианта е да отидеш на сервиз, да го свалят и погледнат - ако не тече да го тестват дали отдава топлина с температурата на охл. течност и ако и това е наред да му пуснат пак маркучите. От тук нататък по мое мнение ще си купиш ново радиаторче за парното ~50лв и ще ти го сменят - така ще се реши проблема.


Ходих аз при един майстор да ми провери охладителната система от къде изпуска. Там някакви нови скобки и парчета маркучи слагал. Взе ми 20 кинта и пак си изпускаше. Имах подозрения още в началото, че е от радиатора. По късно вече се убедих, че е от него. Смених си го сам и сега нямам проблеми. А "майстора" ми гарантираше, че може всякакъв теч да открие.
Не знам - малко съм ходил по майстори, но много съм се разочаровал. Ако има начин сам да си го провериш и смениш, може да е много по-добър вариант.

Автор:  severnakorona [ 08 Яну 2008 00:03 ]
Заглавие: 

Доколкото знам, всичко това е свързано с термостата. А и той май нещо не е наред. Когато карам из града, си вдига градусите до 90 и се пуска перката, обаче, като изляза извън града и я опъна на дълъг път, стрелката пада под 70 градуса и там си стои. И сигурно трябва да го сменям, защото като направя парното, сигурно няма да топли.

Моля да ми отговорите на въпроса, Къде все пак да отида да го направят това парно. Да не взема да отида при някой, който разбира колкото мен и да ми изпотроши всичко...

Автор:  PaKo [ 08 Яну 2008 00:16 ]
Заглавие: 

severnakorona написа:
Доколкото знам, всичко това е свързано с термостата. А и той май нещо не е наред. Когато карам из града, си вдига градусите до 90 и се пуска перката, обаче, като изляза извън града и я опъна на дълъг път, стрелката пада под 70 градуса и там си стои. И сигурно трябва да го сменям, защото като направя парното, сигурно няма да топли.

Моля да ми отговорите на въпроса, Къде все пак да отида да го направят това парно. Да не взема да отида при някой, който разбира колкото мен и да ми изпотроши всичко...
Парно и при 70 градуса ще имаш ако радиаторчето ти е в ред. Аз смених антифриз + термостат есента и забелязвам коренна промяна в температурата при каране градско/извънградско. Преди извън града също ми падаше към 70-80C а градско си стигаше до перка и така. Това са си симптомите на калпав термостат. За пасата е 20-тина лв. на Behr. А за ремонта ти препоръчвам автосервиз "турбочаф" по бул. Русия до автомивката ( т.е. то са наредени отдясно наляво "турбочав", гумаджийница и автомивката ). Или най-лесно срещу бъдещия "кауфланд" - ще го видиш. Работят кадърно и не вземат скъпо. Другото което е авточастите с които работят ги доставям аз и мога да ти гарантирам, че не са ментета - но дръж на марката на термостата Behr! Откъдето и да купуваш не вземай Vernet или Behr в която кутийка има термостат с щампа "calorstat". Wahler също са добри. Отсега ти казвам за екстрата "парно" да си приготвиш 100-120лв. :bye:

Автор:  The Transporter [ 08 Яну 2008 00:17 ]
Заглавие: 

ако знаеш двора на бирената отзад има един сервиз "доктор моторс" момчетата са добри и си знаят работата а ако радиаторчето ти се окаже проблемно ново е не повече от 35 40 лева (говоря на изуст в момента и трябва да се провери най добре)

Автор:  PaKo [ 08 Яну 2008 00:19 ]
Заглавие: 

В интерес на истината Пасат в който и сервиз да го вкараш ще го разглобят и сглобят с поглед - просто са супер масови и се трошат доста често определени неща, включително и това радиаторче.

Страница 3 от 8 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/