Бергон интернет и телевизия
http://forum.bergon.net/

АГУ и метансистеми - въпроси и отговори
http://forum.bergon.net/viewtopic.php?f=22&t=46616
Страница 6 от 7

Автор:  Krass [ 01 Авг 2008 12:48 ]
Заглавие: 

velko написа:
В Добрич бензина и нафтата са най-добри на Екото(защото горивата са гръцки а по другите бензиностанции ни карат румънски боклуци.)
Ние зареждане само на Екото и сме най-доволни от него.В краен случай на лукойл но не тия на дето само името е лукойл(срещу КАТ и като се излиза за Варна това са си бензиностанции на Петрол) а Лукойл срещу старата баня горе дето сега е некав агро бизнес център.


Бензиностанцията срещу кат вече е 100% Лукоил . Преди облика на бензиностанцията беше на Лукоил а персонала на Петрол сега всичко е Лукоил.

Автор:  M-Power [ 01 Авг 2008 13:23 ]
Заглавие: 

Krass написа:
velko написа:
В Добрич бензина и нафтата са най-добри на Екото(защото горивата са гръцки а по другите бензиностанции ни карат румънски боклуци.)
Ние зареждане само на Екото и сме най-доволни от него.В краен случай на лукойл но не тия на дето само името е лукойл(срещу КАТ и като се излиза за Варна това са си бензиностанции на Петрол) а Лукойл срещу старата баня горе дето сега е некав агро бизнес център.


Бензиностанцията срещу кат вече е 100% Лукоил . Преди облика на бензиностанцията беше на Лукоил а персонала на Петрол сега всичко е Лукоил.

извинявам се за грешката не знаех

Автор:  Iceeeboyyy [ 01 Авг 2008 20:17 ]
Заглавие:  :)

Аз от както почнах да зареждам газ от Ромпетрол на Димитър Ковачев и разхода на колата е друг и вървенето също :) помалък разход по добре се държи колата

Автор:  Medicate [ 04 Авг 2008 23:21 ]
Заглавие:  Re: :)

Iceeeboyyy написа:
Аз от както почнах да зареждам газ от Ромпетрол на Димитър Ковачев и разхода на колата е друг и вървенето също :) помалък разход по добре се държи колата
също така има ромпетрол по жакард

Автор:  iovkito [ 18 Сеп 2008 20:36 ]
Заглавие:  проблем с газова уредба

Тъй като в форума има бая хора , които разбират от коли , да попитам.Когато запаля колата на газ , ако не е загряла изгасва , когато съм на бензин тези проблеми ги няма.Когато загрее и на газ и на бензин не изгасва.Някой има ли идея от какво може да е.Опел вектра А 93-та година.Карал съм я при Гошо карбуратора , обаче нямаше кой знае какъв резултат.Приемам всякакви мнения , ако някой иска да я види на място , ако може да направи нещо си плащам.

Автор:  RaVeN [ 18 Сеп 2008 22:56 ]
Заглавие: 

Може да е от няколко неща! Кога е слагана АГУ? може да са заминали мембраните на изпарителя. Ако е студено изпарителя се обледява и колата гасне.

Автор:  PaKo [ 18 Сеп 2008 23:10 ]
Заглавие: 

То по принцип колата не трябва да се пали на газ, има определена температура при която изпарителя започва да изпарява газта ( т.е. да я обръща от течно в газообразно състояние ) и под нея в мотора влиза течна газ, която е с много по-лоши запалителни качества от колкото газообразната. От там идва и смисъла да има изпарител. До сега е нямало проблем защото навън като е 30-40градуса мотора загрява доста бързо водата до тая температура и подгрява изпарителя бързо. Сега с по-ниските температури няма как да е. Сигурно и мембраните са позаминали и това допринася допълнително.

Автор:  iovkito [ 18 Сеп 2008 23:50 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
То по принцип колата не трябва да се пали на газ, има определена температура при която изпарителя започва да изпарява газта ( т.е. да я обръща от течно в газообразно състояние ) и под нея в мотора влиза течна газ, която е с много по-лоши запалителни качества от колкото газообразната. От там идва и смисъла да има изпарител. До сега е нямало проблем защото навън като е 30-40градуса мотора загрява доста бързо водата до тая температура и подгрява изпарителя бързо. Сега с по-ниските температури няма как да е. Сигурно и мембраните са позаминали и това допринася допълнително.

Колата и на 45 градуса да е оставена да я пече слънцето пак е същото , пак гасне.Аз смятам , че имам проблем , защото преди 3 години като сложихме газовото не гаснеше , а сега гасне.Четох нещо за регулиране на оборотите , но не съм много запознат с тези работи.

Автор:  Dr@cula [ 19 Сеп 2008 00:08 ]
Заглавие: 

iovkito написа:
PaKo написа:
То по принцип колата не трябва да се пали на газ, има определена температура при която изпарителя започва да изпарява газта ( т.е. да я обръща от течно в газообразно състояние ) и под нея в мотора влиза течна газ, която е с много по-лоши запалителни качества от колкото газообразната. От там идва и смисъла да има изпарител. До сега е нямало проблем защото навън като е 30-40градуса мотора загрява доста бързо водата до тая температура и подгрява изпарителя бързо. Сега с по-ниските температури няма как да е. Сигурно и мембраните са позаминали и това допринася допълнително.

Колата и на 45 градуса да е оставена да я пече слънцето пак е същото , пак гасне.Аз смятам , че имам проблем , защото преди 3 години като сложихме газовото не гаснеше , а сега гасне.Четох нещо за регулиране на оборотите , но не съм много запознат с тези работи.


Значи наща жигула е на газ и така гасне и кат се поддържа оборота след 5 мин примерно не гасне вече опава се.Ама може би проблема е че газовото е слагано преди 7-8 години и нормално е да е развалено вече да не е кат ново.Ама иначе кат се поддържа газта не гасне.А другата кола(опела) си е на нафта и поне там не може да се сложи газ(успокоение)

Автор:  iovkito [ 19 Сеп 2008 00:14 ]
Заглавие: 

Dr@cula написа:
iovkito написа:
PaKo написа:
То по принцип колата не трябва да се пали на газ, има определена температура при която изпарителя започва да изпарява газта ( т.е. да я обръща от течно в газообразно състояние ) и под нея в мотора влиза течна газ, която е с много по-лоши запалителни качества от колкото газообразната. От там идва и смисъла да има изпарител. До сега е нямало проблем защото навън като е 30-40градуса мотора загрява доста бързо водата до тая температура и подгрява изпарителя бързо. Сега с по-ниските температури няма как да е. Сигурно и мембраните са позаминали и това допринася допълнително.

Колата и на 45 градуса да е оставена да я пече слънцето пак е същото , пак гасне.Аз смятам , че имам проблем , защото преди 3 години като сложихме газовото не гаснеше , а сега гасне.Четох нещо за регулиране на оборотите , но не съм много запознат с тези работи.


Значи наща жигула е на газ и така гасне и кат се
поддържа оборота след 5 мин примерно не гасне вече опава се.Ама може би проблема е че газовото е слагано преди 7-8 години и нормално е да е развалено вече да не е кат ново.Ама иначе кат се поддържа газта не гасне.А другата кола(опела) си е на нафта и поне там не може да се сложи газ(успокоение)

не знам , обаче е много кофти .Аз карам колата само градско , ако превключвам на бензин после на газ и като я паркирам обратното , това означава да карам почти само на бензин.А преди си палеше на газ без да гасне и си караш.

Автор:  PaKo [ 19 Сеп 2008 00:20 ]
Заглавие: 

Кофти е и е неудобно но така трябва да се прави по принцип. Най-вероятно ще си за смяна на мембрани на изпарителя и почистване на самия изпарител. С това палене на студен мотор му се скъсява живота доста.

Автор:  iovkito [ 19 Сеп 2008 00:26 ]
Заглавие: 

PaKo написа:
Кофти е и е неудобно но така трябва да се прави по принцип. Най-вероятно ще си за смяна на мембрани на изпарителя и почистване на самия изпарител. С това палене на студен мотор му се скъсява живота доста.

баща ми миналата година смени изпарителя , пак гаснеше и 1 год не е карана.От нещо друго да е ?

Автор:  Dr@cula [ 19 Сеп 2008 09:51 ]
Заглавие: 

Сега се сетих имахме подобен проблем със жигулата само че на високите обороти прекъсваше тоест кат дойде първия баир ко си на 3та натискаш съединител с пълна газ ръгаш втора и пускаш съединителя докат е на пълна газ макар че и това не помагаше особенно и един вид просто не й стига мощността и угасва на баира.И ходихме долу до борсата дето е там срещу патото не мога да го обесня точно при един майстор(той ни е комшия даже живее през 1 блок ама забраех как се казва) е че я закарахме при него и кат извади тръбичките изкара една лопата графит(колкото и странно да ви се стори) да графит изкара защото газта и медта(нали тръбите са медни) правят някакво взаимодействие което след дълго отлагане пълни тръбите с графит и не стига газ до двигателя.Така че най-добре я закарай при човек който разбира тоест на сервиз за газови уретби и той най-добре ще ти каже какво й има .А иначе той ги чисти след като ги извади и с компресора леко пусна въздух у буф една черна пушилка графит . . . и сега както не я караме много жигулата само за из града ей тей да стои пред блока щот тука нямаме гараж а опела го държим в гаража в бабини и ей тей за пред блока 1 седмица студ,дъжд и докато се чукне леко на 1-2 оборота и си пали че и на газ . . .

Автор:  RaVeN [ 19 Сеп 2008 21:18 ]
Заглавие: 

Провери филтъра на газта! Не вярвам да се оправи от оборотите - всмисъл преди си е вървяла и без да са бутани оборотите е почнала да прави проблеми. Ако отпуснеш оборотите ще ти харчи повече и може да няма ефект.

Автор:  touareg [ 19 Ное 2008 20:52 ]
Заглавие:  Re: Къде Газта е добра и къде не е?!?

на шел газта е най-добра,те си я правят сами. а на атанасов груп е под всякаква критика.

Автор:  Muncho [ 23 Ное 2008 22:40 ]
Заглавие:  Re: Къде Газта е добра и къде не е?!?

[quote="touareg"]на шел газта е най-добра,те си я правят сами. а на атанасов груп е под всякаква критика.[/quote
Верно бре,и аз щях да заредя там ама тъкмо я забъркваха и щях да се забавя много. :D На мен пък навсякъде ми харесва газта,пушилка съм еле като цъкна копчето на бензин,изстрелва ме и всички газеничета остават в миналото. :)

Автор:  jujar123 [ 23 Ное 2008 22:53 ]
Заглавие:  Re: Къде Газта е добра и къде не е?!?

lukoil do hristobotev :) tam e istinata ili kato cqlo v lukoil benzinostaniciite naidobre

Автор:  touareg [ 27 Ное 2008 11:28 ]
Заглавие:  Re: Къде Газта е добра и къде не е?!?

Верно бре,и аз щях да заредя там ама тъкмо я забъркваха и щях да се забавя много. :D На мен пък навсякъде ми харесва газта,пушилка съм еле като цъкна копчето на бензин,изстрелва ме и всички газеничета остават в миналото. :)


шел си правят газта в стара загора,внасят компонентите (пропан и бутан) от украйна предимно и тук ги забъркват,както ти се изрази. има зимни и летни смеси,в зависимост от съотношението пропан/бутан.

Автор:  FLEX [ 28 Ное 2008 23:07 ]
Заглавие:  Re: Къде Газта е добра и къде не е?!?

az pak sam nai dovolen ot OMV tam kolata mi ima nai golqm rqx i nai malak razxod .... shel mnogo lajat s kolonkata i roma petrol e dosta dobra .... ot eko vaob6te ne sam dovolen nito benzin nito gaz .... a kolata mi e golf 3 sas gazovo lovato ...

Автор:  sport [ 06 Май 2009 17:57 ]
Заглавие:  АГУ и метансистеми - въпроси и отговори

Може ли профисионално мнение ,ако си сложа газов инжикцион ,какви ще бъдат предимствата и дали ще загубя от мощтноста на кола си ??????

Автор:  RaVeN [ 06 Май 2009 18:13 ]
Заглавие:  Re: Обикновено газово или газов инжикцион

Каква е колата?
Има голяма разлика между двете както в цената, така и в принципа на работа, затова кажи на каква кола ще го слагаш!

Автор:  b3bo123 [ 06 Май 2009 18:20 ]
Заглавие:  Re: Обикновено газово или газов инжикцион

газожия инжекцион е много по добре за кола с пална инжекция. Защото ще имаш само ядове ако сложиш обикновенно газово ще гарми дебитомера или трабата от ваздушния филтар. И тягата на колата ти ще е минимално по слаба гарантирам ти и разхода ти от бензин на газ няма да е по висок от половин литар.Имаи на пшредвид че спират автомобилите с газови или метанови уредби от 1-юни 2010-та за това е спряно производството на коли с метанова или газова уредба от миналата зима.

Автор:  nadin4o [ 06 Май 2009 18:52 ]
Заглавие:  Re: Обикновено газово или газов инжикцион

Аз съм с газов инжекцион. Вървежа и разхода са същите както на бензин.
Тя колата ти сигурно е пълна инжекция така , че това е твоя избор. Ако някой се мисли за голям майстор и ти казва, че ще я подкара с обикновен изпарител недей вярва, защото после ще те боли главата.
И ако слагаш инжекцион недей в Добрич ( Варна е градът - личен опит), все пак даваш куп пари.

Автор:  sport [ 06 Май 2009 21:12 ]
Заглавие:  Re: Обикновено газово или газов инжикцион

благодаря за мненията ,за4и колата е волво 460 1.7 пълна инжекция ,а този закон през 2010 година от тогава ли ще влиза е сила или ....

Автор:  RaVeN [ 06 Май 2009 21:38 ]
Заглавие:  Re: Обикновено газово или газов инжикцион

Относно закона: вие как го мислите че това ще се приеме. Масово хората карат на газ и то не само в БГ ами и в Италия и др. страни.
Освен това от гледна точка за екологията газта е по екологична от бензина и дизела.
Ще се въведат по строги мерки за лицензиране на сервизите слагащи ГИ (а не както е сега повярвал си някой че е голям майстор и сам го слага), ще има задължителни прегледи с провверяване на системата.

Относно обикновенното газово: имам приятел който имаше кола с обикновенно газово, само че с емулатори и аванс процесор - нямаше никакви проблеми.

Иначе и аз съм с ГИ.

Автор:  severnakorona [ 07 Май 2009 01:10 ]
Заглавие:  Re: Обикновено газово или газов инжикцион

колко струва да се сложи газов инжекцион?
И ако тук не препоръчвате, къде във Варна да отида , за да ми сложат?

Автор:  KingPin [ 07 Май 2009 11:52 ]
Заглавие:  Re: Обикновено газово или газов инжикцион

b3bo123 написа:
газожия инжекцион е много по добре за кола с пална инжекция. Защото ще имаш само ядове ако сложиш обикновенно газово ще гарми дебитомера или трабата от ваздушния филтар. И тягата на колата ти ще е минимално по слаба гарантирам ти и разхода ти от бензин на газ няма да е по висок от половин литар.Имаи на пшредвид че спират автомобилите с газови или метанови уредби от 1-юни 2010-та за това е спряно производството на коли с метанова или газова уредба от миналата зима.

Това с гърмежите звучи интересно. Аз карам вече една година така и още ни един гърмеж не е имало. Може и да съм случил на майстор.
Северна корона за газов инжекцион ми искаха малко над 1000 лв миналата пролет, предполагам сега е сходна цената.

Автор:  nadin4o [ 07 Май 2009 17:15 ]
Заглавие:  Re: Обикновено газово или газов инжикцион

severnakorona написа:
колко струва да се сложи газов инжекцион?
И ако тук не препоръчвате, къде във Варна да отида , за да ми сложат?



Цената е 1500 или 1600 някъде там. Сервиза се намира отстрани Военна болница, една жълта табела има Алфа-газ мисля, че се казваше. Това е номера на шефа на сервиза 0888211048/Наско, при който почти всички майстори от Добрич се учат.

Автор:  severnakorona [ 07 Май 2009 18:27 ]
Заглавие:  Re: Обикновено газово или газов инжикцион

nadin4o написа:
severnakorona написа:
колко струва да се сложи газов инжекцион?
И ако тук не препоръчвате, къде във Варна да отида , за да ми сложат?



Цената е 1500 или 1600 някъде там. Сервиза се намира отстрани Военна болница, една жълта табела има Алфа-газ мисля, че се казваше. Това е номера на шефа на сервиза 0888211048/Наско, при който почти всички майстори от Добрич се учат.


Благодаря!...

Автор:  Krass [ 07 Май 2009 18:59 ]
Заглавие:  Re: Обикновено газово или газов инжикцион

Здравейте,
И аз да кажа моето мнение...
Преди време и аз се чудих по същия начин но моята кола е с по-голям двигател, много маистори ми казваха ,че ще ми сложат обикновенна и ще заспи .... след 1-месечно рушкане из нета и проучване разбрах ,че ако не искам да имам проблемите на хората из форумите и тн ГИ е моя избор след това гледах кое ГИ наи-доброто на нашия пазар и открих ФОБУС който се оказаха Български ... и разбрах ,че в село Стефан Караджа има сервиз който е официален техен представител.... оказа се ,че този сервиз е бил доста популярен ,че от целия окръг идват хората там да си слагат уредбите ( понеже слагат всякакви) .. та както и да е отидох слжих си ГИ Фобус и съм адски доволен и от ГИ и от майсторите там .... всичко ми е подредено в двигателя и е на много високо ниво направено всичко включително и реглажа варви като на бензин и харчи толкова вече 1 год нямам никакви забележки ...нз дали вече има и други марки които да предлагат смяна на режима на работа на ГИ-то ... фобуса предлага 3 режима (икономичен,нормален,турбо) като предварително си посочваш кои рейим колко газ да ти впръсква .... на турбо режима си се едно с чип тунинг или нз още какво ама харчи пшовече газ ( колкото си посочил предварително)


Та савета ми е ако имаш 1000лв отиваи там и си слагаи ГИ Фобус и ще забравиш за всички проблеми ....

Страница 6 от 7 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/