Бергон интернет и телевизия

Официален форум
Дата и час: 04 Юни 2024 08:25

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума





Напиши нова тема Отговори на тема  [ 175 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6

Какъв двигател предпочитате ?
Дизелов 34%  34%  [ 51 ]
Бензинов 66%  66%  [ 97 ]
Общо гласове : 148
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Дек 2006 16:31 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Ако за вървене се сравняват дизелов и бензинов двигатели с атмосферно пълнене ... резултата е ясен. Ако пък се сравняват двигатели с принудително пълнене ... пак е ясен. Единственото предимство за дизела при такова сравнение са ниския разход на дизела и евентуално по-добра еластичност, която не е гаранция. Примери мога да дам доста ама сега ме мърДзи, пък и трябва да работя
:good mornig:

_________________
:dance: :DJ: :dancing: :kitara: :497


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Дек 2006 17:03 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 02 Сеп 2006 02:36
Мнения: 449
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Мани мани дизел без турба е леко умряла работа...
Тука карам от няколко дена един Ескорт КОМБИ 1.8 дизляк... ми кофти е, няма какво да си говорим... ама турбо и аз искам :clap:

_________________
Mark Ronson feat. Daniel Merriweather - Stop Me


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2006 15:14 
Offline
Скучаещ

Регистриран на: 15 Яну 2005 03:23
Мнения: 163
Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
k написа:
Ако за вървене се сравняват дизелов и бензинов двигатели с атмосферно пълнене ... резултата е ясен. Ако пък се сравняват двигатели с принудително пълнене ... пак е ясен. Единственото предимство за дизела при такова сравнение са ниския разход на дизела и евентуално по-добра еластичност, която не е гаранция. Примери мога да дам доста ама сега ме мърДзи, пък и трябва да работя
:good mornig:


За кого е ясен този резултат , за теб ли ? И на мен искам да ми е ясен ,но няма кой да ми обясни (освен ако ти не се нагърбиш с тази тежка задача) ..... кое от двете е принципа на турбото ??? :blowkiss:

_________________
:579


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2006 15:28 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Lady_Saw написа:
(освен ако ти не се нагърбиш с тази тежка задача)
Абсурд. Нямам време да се занимавам с подобни дейности
:bestwishes:
Lady_Saw написа:

..... кое от двете е принципа на турбото ??? :blowkiss:

принудителното пълнене

_________________
:dance: :DJ: :dancing: :kitara: :497


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Дек 2006 16:45 
Offline
Заинтересован
Аватар

Регистриран на: 23 Авг 2004 23:23
Мнения: 259
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Lady_Saw написа:
И на мен искам да ми е ясен ,но няма кой да ми обясни (освен ако ти не се нагърбиш с тази тежка задача)

Може би доста хора се чудят защо турбочарджъра е много по-подходящ за дизелов двигател, отколкото за бензинов. Като цяло печките са направени от много по-здрави сплави, за да издържат на високата компресия нужна на дизела да се възпламени. Следователно поставянето на турбо няма да изисква кой знае какви подсилени елементи, докато при бензинките обикновено трябва много здрава преработка ;) Също така разликата между атмосферен дизелов двигател и такъв с принудително пълнене е мн по-голяма, отколкото при съответните бензинови двигатели. От там и отношението мощност/маса е по-производително.
Е турбинките си имат и недостатъци - например така наречения турболаг, който представлява известно забавяне на развиване на турбината след ритане на газта. До колкото знам има разни системи срещу тоя лаг, дори съм чувал за електрически мотор, който развърта до определена степен турбината. Но по принцип проблема се ограничава, чрез изработка с по-леки материали, които са слабоинертни. Друг интересен факт е, че вкарвайки около 50% пове4е въздух в цилиндрите, очакваме 50% пове4е мощност, но това далеч не е така :bang: Мощността се увеличава средно с около 30-35% поради доста загуби от знайни и незнайни физични закони :} Общо взето това е за предимствата и недостатъците, за принципа на работа мисля, че е ясен и няма да го обеснявам, още повече - мисля, че го имаше обяснено вече, ако някой се интересува да поразтършува из форума.

_________________
По-добре да видиш в Google Earth къде си пил, отколкото в Youtube как!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Дек 2006 19:10 
Offline
Луд умора няма

Регистриран на: 05 Фев 2005 01:45
Мнения: 770
Местоположение: Толбухин
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Браво. Дано за напред да има повече подобни мнения
:respekt: :super: :good post:

_________________
:dance: :DJ: :dancing: :kitara: :497


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Дек 2006 12:30 
Offline
Зарибен

Регистриран на: 02 Сеп 2006 02:36
Мнения: 449
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ElectrocypeR написа:
Lady_Saw написа:
И на мен искам да ми е ясен ,но няма кой да ми обясни (освен ако ти не се нагърбиш с тази тежка задача)

Може би доста хора се чудят защо турбочарджъра е много по-подходящ за дизелов двигател, отколкото за бензинов. Като цяло печките са направени от много по-здрави сплави, за да издържат на високата компресия нужна на дизела да се възпламени. Следователно поставянето на турбо няма да изисква кой знае какви подсилени елементи, докато при бензинките обикновено трябва много здрава преработка ;) Също така разликата между атмосферен дизелов двигател и такъв с принудително пълнене е мн по-голяма, отколкото при съответните бензинови двигатели. От там и отношението мощност/маса е по-производително.
Е турбинките си имат и недостатъци - например така наречения турболаг, който представлява известно забавяне на развиване на турбината след ритане на газта. До колкото знам има разни системи срещу тоя лаг, дори съм чувал за електрически мотор, който развърта до определена степен турбината. Но по принцип проблема се ограничава, чрез изработка с по-леки материали, които са слабоинертни. Друг интересен факт е, че вкарвайки около 50% пове4е въздух в цилиндрите, очакваме 50% пове4е мощност, но това далеч не е така :bang: Мощността се увеличава средно с около 30-35% поради доста загуби от знайни и незнайни физични закони :} Общо взето това е за предимствата и недостатъците, за принципа на работа мисля, че е ясен и няма да го обеснявам, още повече - мисля, че го имаше обяснено вече, ако някой се интересува да поразтършува из форума.


;)

_________________
Mark Ronson feat. Daniel Merriweather - Stop Me


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Дек 2006 12:57 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 02 Окт 2004 20:39
Мнения: 975
Години: 36

Местоположение: в гаража :)
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
k написа:
Браво. Дано за напред да има повече подобни мнения
:respekt: :super: :good post:
:clap: :clap: :clap:

_________________
NOKIA E51 black steel + 2 Gb
RULES ARE MADE TO BE BROKEN
PaKo написа:
Направете ни духовна чекия


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Дек 2006 13:32 
Offline
Скучаещ

Регистриран на: 15 Яну 2005 03:23
Мнения: 163
Местоположение: Добрич
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
ElectrocypeR , мога само да ти благодаря :okey: ;)

_________________
:579


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Дек 2006 16:39 
Offline
Заинтересован
Аватар

Регистриран на: 23 Авг 2004 23:23
Мнения: 259
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Lady_Saw написа:
ElectrocypeR , мога само да ти благодаря :okey: ;)

моля ;)
ПС: Малко flood стана - може да се разчистят излишните постове.

_________________
По-добре да видиш в Google Earth къде си пил, отколкото в Youtube как!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2007 17:49 
Offline
Дебнещ

Регистриран на: 13 Яну 2007 17:55
Мнения: 86
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
benzinov


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2007 20:34 
Offline
Скучаещ
Аватар

Регистриран на: 18 Авг 2006 16:05
Мнения: 120
Години: 40

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
XauBaH написа:
Бензин.!
:591

_________________
PLAY THE GAME
The Cerebral Assassin


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2007 13:06 
Offline
Намерил си мястото

Регистриран на: 22 Яну 2005 22:02
Мнения: 568
Години: 35

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
mitk0m11983 написа:
XauBaH написа:
Бензин.!
:591




wii sti hakiri s tozi benzin e i zko vi benzin q mii obesnete


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2007 13:13 
Offline
Mègane Coach

Регистриран на: 16 Яну 2005 21:36
Мнения: 2327
Години: 36

Местоположение: Добрич
Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 4 пъти
Взех да се кефя много на турбо печките :good:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2007 13:26 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 01 Дек 2005 17:31
Мнения: 890
Местоположение: Добротица
Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
еее от печка до печка има разлика
виж ако печката е над 2000г,и на мене
ми харесва доста ама те вече нямат нищо общо
със старите печки по никакъв показател

PS:Пако аватара ти кърти направо

_________________
Faster and Faster Until the Thrill of Speed Overcome the Fear of Death


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2007 13:38 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2004 17:28
Мнения: 1008
Години: 31

Местоположение: Greece
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
offtopic:

Аз съм си го слагал преди аватара...

_________________
anywhere is possible


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2007 13:39 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 05 Яну 2006 17:55
Мнения: 1208
Местоположение: Somewhere
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
gazov :)

_________________
Sometimes we search for one thing but we discover another.Even though i find out something very important about myself... I'm awesome


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2007 13:48 
Offline
Намерил си мястото

Регистриран на: 22 Яну 2005 22:02
Мнения: 568
Години: 35

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
RS4 написа:
еее от печка до печка има разлика
виж ако печката е над 2000г,и на мене
ми харесва доста ама те вече нямат нищо общо
със старите печки по никакъв показател

PS:Пако аватара ти кърти направо



am ima cdi mercedesi koito ne sa nad 2000 god ..;]] i pak sa spr dizel ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2007 20:00 
Offline
Объркал се

Регистриран на: 23 Яну 2007 23:06
Мнения: 16
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Ако разбирте от двигатели и знаете какво са dyno тестовете може да погледнете http://www.rri.se/index.php?DN=29 има доста тестове на много автомобили! Под графиките са дадени отклоненията на мощността и въртящият момент, спрямо заводските стойности и преценете добре, на какви двигатели е най-добре да се спре човек! :pako:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2007 20:21 
Offline
Намерил си мястото

Регистриран на: 22 Яну 2005 22:02
Мнения: 568
Години: 35

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
satanasko написа:
Ако разбирте от двигатели и знаете какво са dyno тестовете може да погледнете http://www.rri.se/index.php?DN=29 има доста тестове на много автомобили! Под графиките са дадени отклоненията на мощността и въртящият момент, спрямо заводските стойности и преценете добре, на какви двигатели е най-добре да се спре човек! :pako:


az nz kakvo e dyno q mi obesni che mi e int..?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2007 20:22 
Offline
Mègane Coach

Регистриран на: 16 Яну 2005 21:36
Мнения: 2327
Години: 36

Местоположение: Добрич
Благодарил: 1 пъти
Получил благодарност: 4 пъти
"Дино тест"

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2007 23:31 
Offline
Намерил си мястото

Регистриран на: 22 Яну 2005 22:02
Мнения: 568
Години: 35

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
PaKo написа:
"Дино тест"


znam prosto se bzk ;]


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2007 00:57 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2007 18:21
Мнения: 833
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
Аз предпо4итам дизела!!! :bye:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2007 20:25 
Offline
Не мога да се спра
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2006 19:25
Мнения: 1477
Години: 30

Местоположение: Urban Streets
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 7 пъти
Дизелов

_________________
Слушай тялото си. ТО ще ти казва какво да правиш ..


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2007 19:29 
Offline
Зарибен
Аватар

Регистриран на: 13 Май 2006 17:05
Мнения: 410
Години: 31

Местоположение: Dobrich
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 0 пъти
c0l3c7i0n написа:
Дизелов


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 175 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
POWERED_BY
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов