Бергон интернет и телевизия

Официален форум
Дата и час: 19 Апр 2024 02:45

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Правила на форума





Напиши нова тема Отговори на тема  [ 196 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2007 22:42 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
X-COM се завръща?

Shacknews разпространиха слуха, че Irrational Games (студиото, което в момента се труди върху Bioshock) работят и върху нова X-COM игра, която ще се захранва от Unreal 3 енджин, и че Take 2 Interactive държат правата над поредицата. Дали това е така, все още не се знае със сигурност. Бъдете сигурни, че ще ви държим в течение на нещата.

_________________
Изображение


Последна промяна DrEaM FighTeR на 20 Фев 2007 00:31, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2007 00:28 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Juiced 2: Hot Import Nights

Gamereactor Magazine потвърдиха, че в момента протича разработката на Juiced 2: Hot Import Nights - аркадният състезателен симулатор на Juice Games. В нея ще открием деветдесет и три коли и ще можем да се състезаваме в няколко различни европейски държави. Засега въпросната геймка се очаква да види бял свят през месец септември тази година за следните платформи: PC, PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation 2 и PSP.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2007 00:33 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Ами онез като ги е мързел да гледат,затова аз се занимавам с това.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2007 21:00 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Galactic Civilizations II: Dark Avatar

Stardock съобщиха, че Galactic Civilizations II: Dark Avatar е достигнала златен статус и ще види бял свят на св. Валентин. Този първи експанжън на тяхната невероятно успешна космическа походова стратегия ще предложи една чисто нова сингълплейър кампания, в която ще станем свидетели на унищожението на две от основните извънземни раси. Но за сметка на това ще бъдат добавени няколко нови. Освен това играчите ще могат да създават противници по свой собствен вкус като променят поведението и стила им на игра, техния външен вид и специфичен изглед на корабите. В разширението ще открием и богати на ресурси астероидни пояси, уникални планети, които ще изискват специални технологии, за да ги колонизирате, шпиони, които да предотвратят саботаж или дестабилизация на вашата империя и т.н.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2007 21:03 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Мултиплейър демо на Warhammer: Mark off Chaos

Black Hole Games, авторите на Armies of Exigo, решиха да ни дадат възможност да изпробваме мултиплейър режима на Warhammer: Mark of Chaos - тяхната най-нова фентъзи стратегия в реално време, която излезе през миналия ноември. Демото е огромно и съдържа четири карти (Balance of Chaos, Blood on the Snow, Castle of the Gods и General Conflict), които могат да бъдат разцъквани в три различни мода (нормален, подкрепления и обсада).

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2007 21:08 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
The Guild 2 ще се разшири

JoWooD анонсираха разработката на Pirates of the European Seas - първият експанжън за The Guild 2, средновековната икономическа стратегия с ролеви елементи на 4Head Studios. Tой би трябвало да излезе през второто тримесечие на тази година и да предложи един нов тип геймплей, както си личи впрочем и от неговото заглавие. По-конкретно - морски битки и търговия по вода. И още - десет часа геймплей, допълнителни сгради и професии, още карти и прочие.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2007 21:11 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
White Council - замразена, но не и прекратена

Gamespot внесоха малко повече светлина по въпроса с The Lord of the Rings: The White Council и дали наистина работата по тази ролева игра е прекратена. Оказа се, че проектът не е спрян напълно, а е замразен за неопределен период от време. Т.е. все пак има надежди, че ще странстваме из Средната земя рано или късно. Геймката ще черпи вдъхновение от визията на култовите филми на Питър Джаксън. В нея ще може да поемете управлението на човек, елф, хобит или джудже, за да се превърнете в истински герои на Средната Земя

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2007 19:34 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Геймърите ставали за хирурзи

Едно доста странно на пръв поглед изследване сочи, че хирурзи, които играят повечко на компютърни игри, били по-умели на операционната маса. Тридесет и трима лекари са участвали в провеждането на опит в Ню Йорк, който да докаже това твърдение. Деветима от тях са играли на игри поне три часа на седмица - именно те са допуснали 37 процента по-малко грешки и са се справили с 27 процента по-бързо от всички останали, които никога през живота си не са геймили! Замисляли ли сте се някога за кариера на хирург?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2007 19:35 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Ubisoft представят Totally Spies

Ubisoft, един от най-големите издатели на видео игри в света, оповестява сключването на сделка с OUAT Entertainment във връзка с издаването на Totally Spies!, собственост на Marathon, в PAL териториите. Totally Spies! ще излезе за PlayStation® 2, Nintendo DS™ и Игрите за Windows в края на 2007 година и за Wii™ - в първата четвърт на 2008 година. Totally Spies! се радва на доста голям дял от детската публика (въпреки конкуренцията на дузина детски канали, излъчващи анимационни филми) и се нарежда на първо място сред анимационните сериали във Франция. Сериалът се излъчва по цел свят от главни телевизионни канали като Cartoon Network US, Teletoon (Канада), Jetix (Европа), TF1 (Франция), Super RTL (Германия), Mediaset (Италия), GMTV (Англия), La Forta (Испания) и от много други. Totally Spies! е преди всияко щура екшън комедия, описваща историята на три момичета в колеж Бевърли Хилс, които неволно се превръщат в агенти на Световната организация за защита на човека. Те преминават през един много интензивен курс на обучение, за да се превърнат в най-добрите агенти, екипирани с най-съвременните технически джаджи. Totally Spies! скоро ще навлезе в своя пети сезон и станциите по цял свят вече са сключили договори за излъчването на поредицата от януари 2009 година. „Феновете на сериала настойчиво искаха да получат нови и интересни преживявания и затова ние сме много развълнувани от кооперирането ни с Ouat и с Ubisoft с цел производството на нови продукти в световен мащаб”, казва Vincent Chalvon-Demersay, президент на Marathon Media. “Totally Spies! оказа огромно влияние върху младите зрители, както върху момичетата, така и върху момчетата”, казва Alain Corre, изпълнителен директор на Ubisoft за EMEA териториите. „Надяваме се, че ще можем да зарадваме феновете на Totally Spies! с много екстремни и весели гейминг преживявания.”

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2007 19:36 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Supreme Commander излезе

THQ се похвалиха, че Supreme Commander - най-новата реалновремева стратегия, разработвана от Gas Powered Games - от днес официално е на пазара! Това гейм-студио се прослави с игри като Dungeon Siege и Total Annihilation. И тъй като Крис Тейлър - неговият главен дизайнер - така и не успя да си върне правата над Total Annihilation от Atari, настоящата геймка ще се води за нещо като неин духовен наследник.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2007 19:38 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Mercenaries 2 и за PC

Освен за PlayStation 3, Mercenaries 2: World in Flames ще се появи през идните коледни празници и за още няколко платформи - PC, Xbox 360 и PlayStation 2! Това стана ясно днес благодарение на този прес рилийз , изпратен от Electronic Arts. Този футуристичен екшън е поверен на Pandemic Studios (авторите на Star Wars Battlefront) и ще предложи изключително нелинеен геймплей. Повече информация за него ще откриете на официалната му страница.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2007 19:40 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Warhammer: Mark of Chaos ще се разшири?

От разговор с Истван Зсуфа и Габор Илас от Black Hole Entertainment стана ясно, че съществуват планове за екпанжън на Warhammer: Mark of Chaos - наскоро излязлата фентъзи стратегия в реално време. Единственото нещо, което не е сигурно за момента е дали именно те ще се заемат с разработката му. Но по всяка вероятност можем да очакваме въвеждането на две или три нови армии. Повече информация за бъдещата геймка очаквайте с течение на времето.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2007 19:44 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Пач v1.20 за Battlefield 2142

Electronic Arts пуснаха за даунлоуд следващият пач v1.20, предназначен за Battlefield 2142 - наскоро излезлият фитуристичен мултиплейър шутър на Digital Illusions. Той повишава сигурността при логване към сървърите на EA, нанася корекции по геймплея, подобрява мултиплейър режима и прочие.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2007 19:53 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Catalyst 7.2

Advanced Micro Devices и ATI пуснаха за даунлоуд нова версия (7.2) на драйверите, предназначени за почти всички графични ускорители ATI RADEON. Има версии за Windows XP Professional/Home Edition,Windows XP Professional x64 Edition,Windows XP Media Center Edition,Windows Vista (32 bit) и Windows Vista (64 bit).Те подобряват производителността с 25% на Doom 3, 48% на Quake 4 и 21% на Prey. Има нова версия 7.2 (8.34.8) и на драйверите за Linux x86 и Linux x86_64.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2007 20:32 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 07 Юли 2006 18:56
Мнения: 933
Години: 36

Местоположение: In the sands of Persia
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Dracula: Origin

След като се доказаха с Sherlock Holmes: The Awakened Frogwares възнамеряват да се заемат с работата по още една приключенска игра. Както личи от нейното име - Dracula: Origin - тя ще ви изправи срещу създадения от Брам Стокър граф Дракула. Ще поемете управлението на професор Ейбрахам ван Хелсинг, за да се впуснете в луда гонитба на най-древния вампир, същестувал някога. Ще прекосите Лондон, Египет, Австрия и разбира се - ще стигнете до зловещата Трансилвания. Повече информация очаквайте с течение на времето.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2007 13:20 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Анонс на Medieval II: Total War - Kingdoms

SEGA анонсираха разработаката на Medieval II: Total War - Kingdoms - първият експанжън за популярната историческа стратегия на Creative Assembly, посветена на Тъмните векове. Той ще излезе през идната есен и ще предложи четири нови кампании, които ще ви позволят да изследвате по-пълноценно Новия свят, отключващ се в края на Medieval II, нови фракции и единици, двадесет допълнително custom карти, подобрена Crusader кампания и прочие.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2007 13:21 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Penumbra излезе

Strategy First пратиха вест, че Penumbra: Overture - хорър игра от първо лице, дело на Frictional Games - е вече на пазара. я ще ви пренесе в Грийнленд, където главният герой ще търси информация относно своя починал баща. Можем да очакваме уникална бойна система, страхотен изкуствен интелект и стабилен физичен енджин. За повече информация посетете този сайт.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2007 13:27 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Първоаприлски шеги

Ето част от по-интересните геймърски шеги за тази година (специални благодарности на Blue's News):

WoW - направете своята станиолова шапка!
Нови екстри за S.T.A.L.K.E.R. много скоро.
Turbine пускат първия мащабен ъпдейт за Lord of the Rings Online.
Издание на C&C 3 за флопи.
Безплатна игра на WoW завинаги!
Добре дошли в Google TiSP.
nVidia ще изтеглят всички 8800 GTX-GTS карти от пазара.
AQFL > MQFL.
Извънземни отвлякоха персонала на Digital Eel.
Gmail хартия.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2007 13:31 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Демо на Ancient Wars: Sparta

Eidos качиха в нета демо версията на Ancient Wars: Sparta като по този начин за първи път ни дават възможността да изпробваме тази историческа стратегия в реално време, която би трябвало да предложи революционен физичен енджин, който ще позволява на абсолютно всичко играта да взаимодейства свободно помежду си. Приятно разцъкване!

Ancient Wars: Sparta демо

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2007 13:34 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Пач мания

Ето я и следващата партида от пачове. Ако разцъквате някоя от тези игри: Sherlock Holmes: The Awakened, Supreme Commander, The Sims 2 Seasons и Quake 4, насочете се към приложените по-долу линкове.

Sherlock Holmes: The Awakened пач v3.0
Supreme Commander пач от v3220 до v3223
The Sims 2 Seasons пач 1.7.0.151
Quake 4 бета пач v4.1.4.1

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2007 13:36 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Company of Heroes: Opposing Fronts

THQ анонсираха официално разработката на Company of Heroes: Opposing Fronts - продължението на една от най-добрите стратегии в реално време, правени някога по Втората световна война. То, естествено, е поверено отново на Relic Entertainment, ще излезе през есента на тази година и освен всичко останало - ще бъде DirectX 10 съвместимо (но не и Vista ексклузивно). Opposing Fronts ще предложи две динамични кампании. В едната ще поемете управлението на елитната немска панцер дивизия, която ще се бори срещу несломимата сила на операция "Маркет Гардън". А в другата - на Втора британска армия, участавла в жестоката битка за Кан, Франция.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2007 13:38 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Heroes of Might & Magic V: Tribes of the East

Ubisoft съобщиха, че с Heroes of Might & Magic V: Tribes of the East - вторият експанжън за успешната походова стратегия на Nival Interactive, който сега ще бъде стендалоун - драматичната сага в Heroes V ще бъде приключена. Той ще добави една нова раса - тази на орките. А в нея можем да очакваме единици като гоблини, циклопи, пао каис и естествено - орки. И още - допълнителна кампания, още едно ниво за ъпгрейд на всяка една единица в играта, десет мулти- и пет сингълплейър карти и прочие. Засега Heroes of Might & Magic V: Tribes of the East би трябвало да излезе през есента на тази година.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2007 00:50 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Създателите на "300" основават гейм студио, очакваме игра по филма!

Legendary Pictures, създателите на базирания по по графичната новела на Франк Милър кинохит "300", който от седмица се върти с огромен успех по родните киноекрани, и кинокомпанията Warners Bros Inc. подписаха договор, с който полага началото на ново гейм студио, наречено Brash Entertainment, офисите на което ще се намират в Атланта, Джорджия.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2007 01:50 
Offline
Луд умора няма
Аватар

Регистриран на: 07 Юли 2006 18:56
Мнения: 933
Години: 36

Местоположение: In the sands of Persia
Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
NecroVision

Забравете всичко, което сте чели от учебниците по история за Първата Световна война. Разпространителят Cenega и студиото Farm 51 възнамеряват да пренапишат историята още в края на тази година с новия си екшън от първо лице, носещ загадъчното работно заглавие NecroVision. Зад него се крие изпълнена с кръв и насилие хорър, който ни пренася назад в далечната 1916 година, когато млад американец, подлъган от патриотичните лозунги на Чичо Сам, се присъединява към редиците на армията, за да открие, че на европейските бойни полета се избиват не немци и руснаци, а демони и вампири в човешка кожа. Е, какво му остава на един янки, освен да извади револвера и стреля безразборно?

Именно такъв ще е и геймплеят на NecroVision, в който е впрегнат доказалия се с игрите Painkiller и El Matador енджин. Новината на сайта на Farm 51 е твърде бедна на детайли, но ако енджинът на Painkiller бъде използван подобаващо, очаква ни един наистина наситен с насилие екшън, което ще тръгва дори на по-слаби компютри. Пригответе се за един от щурите шуутъри на годината, ако може да се вярва на думите на Cenega - по време на играта, главният герой ще се развие от сополив редник с винтовка в ръка в истински ветеран, а накрая дори ще избере да рискува човешката си душа и да се превърне в демон, за да може да поведе армия от демони и вампири срещу още по-коварно зло, което се опитва да унищожи света. И трябва да бъде спряно на всяка цена.

Хорърът в NecroVision ще е смесица от няколко различни жанра - от влудяващите призрачни видения на Лъвкрафт до класическите зомбита, вампири и върколаци, които обожаваме да колим в подобни игри. Самите нива ще варират от реалистично пресъздадени европейски градове в началото на миналия век до приказни, невероятни декори, родени в ума на дизайнерите. Обаче оръжията и технологиите, на които ще може да разчитате, за да запазите главата на раменете си, ще са изцяло реалистични, поне докато не се превърнете в демон и получите рядката възможност да избивате стотици противници само с един замах. И това, ако не е екшън... очакваме го в края на годината за PC и конзоли от следващо поколение.


Ето ви скрийншотове--> http://www.gamershell.com/pc/necrovisio ... shots.html
Все още няма трейлъри.Оскъдни са обясненията като излезе повече инфо ще дам.;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2007 21:10 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Moliyo: Дари кръв, за да играеш отново!

Китайската компания Moliyo, която предлага на територията на страната десетки безплатни за игра ролеви игри, сред които Cabal и Tales of Pirates, наскоро разкри 120,000 акаунта, принадлежали на играчи, които са използвали непозволен софтуер, с който е възможно да натрупват нечестно пари и опит в игрите, дори без активното участие на самия играч. Но наместо да унищожи акаунтите, компанията излезе с изявление, че възнамерява да замрази акаунтите докато провинилите се играчи дарят половин литър кръв в публично дарение, което ще се приема от подвижен медицински екип в град Нанджинг.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2007 21:14 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Savage 2 отново забавена, излиза през лятото

След четири години разработка, само броени месеци делят продължението на играта Savage от своите фенове, обявиха от S2 Games и се извиниха за пореден път за закъснението на своята игра. По първоначални планове Savage 2: A Tortured Soul трябваше да излезе на пазара за коледните празници на 2006 година, но за пореден път плановете на малкото студио не се сбъднаха. Новата дата на излизане е определена за лятото на тази година.

От S2 Games са убедени, че този път няма да разочароват своите бъдещи клиенти и до месец подготвят бета тест на играта, който ще бъде достъпен само за малцината, които вече са предплатили за нея по Интернет. Нещо повече, от S2 Games възнамеряват да пуснат и масивно демо на играта, което ще съдържа цялата солова кампания, в която играчите ще могат да се насладят напълно безплатно на новата, интересна история с далеч по-силен ролеви привкус, която следва плътно събитията от първата игра от поредицата. Това не е първият подарък на S2 Games към геймърите - в началото на септември 2006 година, S2 Games пусна първата Savage за безплатно разпространение в Интернет с надеждата, че така ще привлече вниманието към продължението Savage 2: A Tortured Soul.

Мултиплеърът в локална мрежа и Интернет обаче ще е нещо, за което ще трябва да платите. Авторите преценяват, че насоченият към онлайн сражения геймплей ще накара всеки, на който допада идеята за масови сражения със стратегически привкус, ще развърже кесията и ще превърне играта им в успех. Самото разпространение на играта ще се осъществи изцяло по мрежата, като все още S2 Games не са намерили разпространител, който да разпространи играта им по магазините.

Savage 2: A Tortured Soul е продължение на един от най-нестандартните хибриди между тактическите екшън игри, реално-времевия стратегии и ролевите игри, играта Savage: The Battle for Newerth, с която компанията S2 Games положи началото на нов хибриден жанр през 2003 година. В Savage играчите попадат в приказен свят, в който фракции водят битки на живот. Всяка фракция представлява група от играчи, един сред които е командир, наблюдава игровото поле от птичи поглед и притежава специални възможности да строи сгради и защитни укрепления и раздава ресурси и оръжия на останалите играчи, които останалите играчи са воини на бойното поле, следващи неговите заповеди. Успехът в играта зависи както от рефлексите и тактическия подход на обикновените играчи, така и от стратегическият план на техния командир.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2007 21:16 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Civilization IV: Beyond the Stars през юли

Второто разширение на Civilization IV ще бъде най-мащабното в историята на легендарната походова стратегия, заканва се издателят 2K Games. Авторите обещават 10 нови цивилизации, по-гъвкаво технологично дърво, всевъзможни природни бедствия, огромни корпорации с икономическо и политическо значение, изцяло пренаписан изкуствен интелект и много други изненади.


Американският издател 2K Games разкри, че наскоро обещаното продължение на Civilization няма да е изцяло нова игра, а мащабно разширение за хитовата походова стратегия Civilization IV, което ще се появи още това лято.

Експанжънът е озаглавен Beyond the Stars и ще предложи тонове любопитно съдържание. В тази връзка издателят се заканва, че това ще бъде най-мащабното допълнение към серията изобщо.

Съдейки по името, в даден етап действието ще се пренесе в космоса, но не това е най-важното. Екипът на Firaxis обещава цели 10 нови цивилизации, включително империите на Холандия, Португалия и Вавилон. Естествено, всяка от тях ще предполага различен геймплей и лидер с уникални качества. Към всичко това ще бъдат добавени десетки нови единици, предводители и сгради, чиято задача е да разнообразят добре познатия на всички геймплей.

Ако и това не стига, идва ред за новите корпорации, които ще имат неприятния навик да се разрастват все повече с течение на времето. Тези не само финансови, но и политически организации ще играят важна роля в развитието на всяка нация, и дори ще осигуряват поддръжниците си с разнообразни провизии.

Другата голяма новост ще са разните случайни събития от рода на екологични катастрофи, наводнения, пожари, земетресения, цунамита и подобни. На всичко отгоре гражданите на всяка империя ще са много по-нахални и ще имат наглостта да изискват разни неща. Тук важен фактор ще бъде отношението на играча към всичко това, който би могъл да се прослави и като гаден диктатор.

Миролюбивите играчи пък ще могат да постигнат дипломатическа победа много по-рано с помощта на новите възможности на ООН. Предвидени са и далеч по-хитри начини за шпионаж на много по-ранен етап от развитието.

Екипът на Сид Майер обещава още напълно преработен изкуствен интелект, по-гъвкаво технологично дърво, мисии с неочаквани обрати и възможност за започването на нови соло кампании в произволен момент от историята. В пакета на Beyond the Stars ще намерят място цели 12 сценария създадени от фенове на играта.

Планираното за лятото разширение е второто за четвъртата част на легендарната походова стратегия, чийто експанжън Civilization IV: Warlords бе по-скоро разочарование за феновете на играта, тъй като не внесе почти нищо ниво.

Засега издателят отказва да отговори дали паралелно с Civilization IV: Beyond the Stars се разработва и очакваната пета част на поредицата и дали се очакват бъдещи конзолни версии на популярната играта.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2007 22:21 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
King's Bounty се завръща!

Руснаците от 1C ни връщат към зората на походовите фентъзи стратегии с King's Bounty - играта, вдъхновила легендарната поредица Heroes of Might & Magic!

През последните години руснаците узурпираха жанра на походовите фентъзи стратегии - почти всички популярни поредици като Heroes of Might and Magic и Disciples вече са поверени на руски компании. Поредното доказателство за хегемонията на "братушките" е новината, че водещият руски издател на компютърни игри 1C Company е закупил правата върху името King's Bounty и проектът, доскоро познат под работното име Battle Lord вече носи гордо името King’s Bounty™: The Legend и ще излезе на пазара в края на 2007-ма година.

King's Bounty е име, което не говори нищо за модерните играчи, но с излизането си през 1990-та година тя де факто създаде формулата, която по-късно Heroes of Might and Magic полира и превърна в милиони продажби. В оригиналната King's Bounty играчът поема контрола над армия, съставена от до четири различни вида войници и чудовища от десетки различни, които можете да привличате на своя страна. За определен лимит от ходове трябва да изследва огромен свят и откриете парченца от карта, която може да го отведе до скритото "кралско съкровище". По пътя към богатството в King's Bounty ви пречат девет сурови деспоти, всеки от които има замък, който трябва да превземете, за да продължите напред. Всеки неуспех връща армията ви в стартовия замък, но не винаги позорно - на всяка седмица игрово място вашият замък попълва армиите ви и ви прави по-силен срещу врага. Изборът дали да се върнете назад или продължите напред е критичен, защото с всеки ход победата ви се изплъзва.

Следвайки традициите на оригиналната игра, King’s Bounty: The Legend ще ви въведе в детайлно пресъздаден приказен свят, в който походовите тактически битки и ролевите елементи си подават ръка. Докато в оригиналната игра имаше само една игрова карта, наследникът ще предложи множество разнообразни участъци от света, всеки от който населен с неигрови персонажи, които ще ви възлагат разнообразни задачи, и всевъзможни чудовища, които да премажете под ботуша си или да привлечете на своя страна. Докато битките ще са изцяло походови и ще зависят от тактическата ви мисъл, обикалянето из игровия свят ще е в реално време, а противниците ще ви преследват и дебнат върху картата, без да ви дават и миг покой.

Спред издателя, King’s Bounty: The Legend e поведен на Katauri Interactive, екип от стари фенове на оригиналната игра и ще следват традициите, която тя е наложила в жанра. Макар отначало 1C да не са разчитали, че ще се докопат до популярното сред по-старите геймъри име, екипът е имал твърдо намерение да възроди класическия му геймплей. "Целта ни беше да създадем игра, която запазва най-доброто от класическата PC игра.", обяснява Николай Баришников, представител на 1C Company. "King's Bounty създаде един нов и много популярен жанр. Все още има хора по цял свят, които пазят спомена към тази игра".

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2007 22:24 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Electronic Arts - властелините на пръстена, поне през 2008 година!

И през 2008 година Electronic Arts ще ни радва с игри, базирани на сдобилата се с култов статус фентъзи филмова трилогия "Властелинът на Пръстените" по книгите на Дж. Р. Р. Толкин

Electronic Arts, един от най-големите издатели на компютърни игри в света, обяви, че е подновила лиценза си за производство на игри, базирани по филмовата трилогия на режисьора Питър Джаксън и компанията New Line Cinema, "Властелинът на Пръстена". Лицензът на EA изтичаше през 2007 година, но успешните продажби на PC заглавия като Battles of Middle-Earth 2 и конзолни хитове като Lord of the Rings: The Third Age превърнаха Средната Земя в апетитно късче от пазара, от което EA не възнамеряват да се отказват.

Според слухове, които веднага започнаха да циркулират в Интернет, освен планираните за тази година игри, през следващата EA възнамеряват да "изстискат" лиценза с продължение на Battles of Middle Earth II и поне три конзолни игри - за PS3 и XBox 360, за Wii и за Nintendo DS. Компанията също така разбуни духовете и с изявлението, че в момента разработва изцяло нова игра по Lord of the Rings, която ще се подвизава в изцяло нов жанр за лиценза. Lord of the Rings екшън от първо лице? Повече около бъдещите планове на EA за новия им проект ще научим към края на годината.

"Властелинът на Пръстените" е невероятна вселена за създаване на епични игри," са думите на Франк Гибо, зам. изпълнителен президент на EA. "За нас е удоволствие да работим с New Line Cinema и Tolkien Enterprises по проектите, планирани да излязат през 2008 година." Дали сред тях ще е и филмът "Хобитът"? Правата на New Line Cinema върху заснемането на филм по предисторията на "Властелинът на Пръстена" изтичат през 2008 година, като при неуспех на ред да се пробват ще са Metro-Goldwyn-Mayer, Inc. Несъмнено Electronic Arts са готови да сменят посоката на преговорите, ако това се случи, коментират запознати.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2007 22:25 
Offline
Намерил си мястото
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2006 20:59
Мнения: 522
Години: 31

Благодарил: 0 пъти
Получил благодарност: 2 пъти
Dark & Light MMORPG става безплатна!

Dark & Light смесва най-доброто от онлайн ролевите и стратегическите игри. А сега вече е и безплатна за всички геймъри, които искат да си починат (пък дори и за кратко) от World of Warcraft.

Търсите ли нова качествена онлайн ролева игра, за да направите нощите си пред монитора дълги и безсънни? Тогава не е нужно да посягате към касичката за месечни такси, защото в края на Март броят на безплатните MMORPG игри се увеличи с още една - компанията NP Cube обяви, че тяхната онлайн ролева игра Dark & Light вече не изисква месечни такси и е отворена за легионите геймъри от цял свят. Можете да изтеглите клиента на играта и да се регистрирате с акаунт на адрес http://www.darkandlight.net/.

Причината за това свое решение авторите свързват с проблеми с компанията, обработваща разплащанията с играчите. Високи комисионни и чести проблеми с електронното разплащане в крайна сметка принуждават NP Cube да премине към нов модел, при който приходите идват от продажба на предмети, които облекчават живота на играчите, както и възможността да се показват реклами по време на игра.

Шансът да сте чували за Dark & Light на фона на онлайн колоси като World of Warcraft и Guild Wars е минимален, но това не е защото играта е лоша, напротив. Dark & Light предлага огромен, приказен свят от над 20,000 квадратни километра площ, населен от стотици неигрови персонажи принадлежащи към 12 различни раси, чиито 500 куеста очакват вас да ги изпълните, и огромен брой чудовища за избиване. Екипировката, която ще ви помага да оцелеете, е изключително богата, над десет хиляди предмета могат да бъдат екипирани на до 23 различни слота.

За разлика от игрите, в които битките са единственият начин за развитие, в Dark & Light ще натрупвате три различни вида точки опит - CXP, идващи от упражняването на различни професии, броят на които е към пет, и създаването на оръжия, брони и магически предмети, SXP, социален опит, който се печели чрез създаване на приятелски връзки с останалите играчи и спечелвайки доверието на неигровите персонажи, и FXP, които се добиват по добре познатия начин, с меч в ръка.

Dark & Light също така предлага развита система за създаване и управление на гилдии, а при натрупване на достатъчно точки опит от трите вида, можете да се превърнете дори в лорд, барон, граф или дори крал на някоя от 13-те територии в играта, при което в действие влиза система за дипломация, с която лесно можете да изграждате връзки с останалите властелини на света на Dark & Light и повеждате армии от играчи срещу своите врагове. На високи нива на опит Dark & Light добива стратегически привкус, като избиването на чудовища се замества със строеж на укрепления и обсади на вражески замъци, изпитания които малко други онлайн игри - и почти никои безплатни такива - предлагат с подобна детайлност.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 196 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
POWERED_BY
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов